120358 kasutajat 506 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

September alaku :)


                                                   

Oh, mitu päeva mõtlen, et täna on see päev kui kirjutan postituse, alati aga tuleb midagi ette ja õhtuks olen nii väsinud, et arvutit avada ei jaksa.

Aga nüüdseks on juba september, ilusat septembrit kõikidele! Viimased 15 aastat seadsin igal 1. Septembril sammud  kooli poole aktusele aga see sügis ma enam selles staatuses polnud. Hetkeks teen koolidest pausi ja järgmine aasta üritan magistrisse saada. Ausalt öeldes kahju, et kooli ei lähe see aasta, õppida mulle meeldib. Vennad hommikul siblisid ringi ja pakkisid kooli asju, et vajalikud asjad oleksid kaasas. Ausalt öeldes oli mul kademeel, oleks tahtnud üks nendest olla kes kooli poole rõõmsalt tatsab 😀 Samas vennad lohutasid sellega, et ma saan hiljem nende õpikutele pabereid ümber panna- mida ma pool ööd ka tegin 😀

                                             

 

August möödus meeletul kiirusel, et tagantjärgi mõedes jäi nii mõnigi asi tegemata. Tahaks suvi kestaks natuke veel, jõuaks tegemata asjad ära teha ja veel nautida mõnusaid ilmasid. Samas pole hullu, küll september annab uued võimalused ja ehk veel paremad.

                                                                 

Eelmise kuu eesmärgid ja soovid sain enamjaolt täidetud aga alati saaks paremini.  Kaal on langenud ilusti 85,5kg peale, olen üpris positiivne. Las ta liigub enda tempos, küll ükspäev jõuab ta enda eesmärgini, midagi ei sünni üle öö 🙂 Toitumine on tegelikul enamasti kavas, mitukorda olen hilisõhtusöögi kahjuks ära jätnud kuna tõesti pole isu seda sisse suruda. Halb see muidugi on aga nüüdsest olen kellasid nihutanud selliselt, et hilisõhtusöögist ilma ei jää. Esimese septembri puhul tegin veits paturohkema päeva, vendadele sai midagi head toodud, restoranis sain head söödud ja linnapeal sai ka uudistatud toitudega. Kuid nüüd isegi tean tagajärge, mis tekib kui oled ühel päeval söönud igasuguseid asju mida tegelikult enam harjunud pole- tekib kõhuvalu.

 

                                                    .

                                                                   Peedi- ja kitsejuustu salat- patutoidukord.

Täna sai päris palju poodides käidud, esimese korraga sai varutud sügavkülma hakkliha ja muud kraami, mida mul kindlasti läheb järgnevatel päevadel vaja. Olen see inimene kellele meeldib ühekorraga nädala või mitme päeva varud osta ette, et ei peaks iga päev poode külastama ja jooksma edasi tagasi. Järgmiseks täiendas noormees mu batoonide ja pannkoogi varu, et mõneks ajaks peaks olema nüüd rahulik nendega 😀 Laupäeva hommikuks tulevad vahvlid kindlasti kuna nädala sees pole aega köögis toimetada hommikuti, nädalavahetus on hea aeg 🙂

                              

 

Õhtuks üle pika aja sai tehtud veiseburgerit, issand see oli lihtsalt nii hea 😀 Ahjaa, et burger laiali ei laguneks pistsin nad kohvifiltri sisse, oleks mugavam süüa. Otsisin Prismast ka marineeritud kurke, et burgeri vahele panna. No üldse ie leidnud algul, õnneks facebooki grupi otsing aitas.

                                                                   

 

Aga teate mis, ma olen peale Fitlapiga liitumist veel rõõmsam ja positiivsem kuna tean, et olen õigel teel. Algul võtsin toitumiskavasid nagu ühte tegevust mida pean tegema, et kaalust alla saaks aga Fitlapiga on see kujunenud rohkem elustiiliks. Ma võin peaaegu kõike süüa ja seal juures rõõmsalt alla võtta, kellele see ei meeldiks? Facebooki toetus grupis on mega tore uudistamas käia ja blogisid ka tore lugeda. Aitäh, Fitlap! 🙂

 

                                                       

Iga kuu alguses on mu kombeks panna väikesed eesmärgid ise endale:

1) Ikka rohkem liikumist. Tänasest pistsin endale kella jälle käepeale, eesmärgiga saada iga päev 100% täis.

2) Trenni, trenni! Esmaspäevast tööle, loodan harjun kiiresti ja saan rütmi endale paika, et saaksin hakata trennis käima.

3) Katsetada uus toite

4)  Magada korralikult ja puhata välja ennast.

 

Fitlapi rahvas, kui palju teie endale olete selleks sügiseks eesmärke seadnud? 🙂

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



Carolyn
16731 lugemist / 4 fänni
Minust

Elu on nii kaua lill kuni märkad, et peeglist ei vaata vastu selline inimene nagu sa alati arvasid. Isegi kui ma põrun ja kukun, olen ma enda silmis võitja, kuna ma tõusen ja proovin uuesti, ega anna alla!

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

Põhjus, miks mulle meeldib Fitlap on see tõttu, kuna siin on toitude valik nii suur ja täpselt vastavalt minu maitsele. Esimene toitumiskava, millega ma võin tõesti rahul olla ning süüa pastasid, kooke, liha ja palju muud.

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva