120785 kasutajat 510 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Numbrid, numbrid ja veelkord numbrid


Teen enda jaoks väikese puhkuselõpu kokkuvõtte.

Alustasin juunis algkaaluga 79,0 kg. Alguses ma kava täie hooga ei jälginud ja seepärast ka numbreid üles ei kirjutanud. Nii algavadki numbrid juulist.

09.07 – 76,3 kg; 16.07 – 75,1 kg; 23.07 – 75,1 kg; 30.07 – 75,1 kg; 06.08 – 73,9 kg; 12.08 – 73,3 kg; 20.08 – 73,3. Kokku kaal vähenenud 5,7 kg. Ei ole just tormilise kiirusega vähenenud number, aga tegelikult olen ise rahul. Nii kerge olin ma viimati aastaid tagasi. Esialgne eesmärk on jõuda normaalkaalu ehk 70 kiloni. Siis vaatab edasi.

Kõhuümbermõõt: 89 cm -> 85 cm; rinnaümbermõõt: 107 cm -> 104 cm; õlavarreümbermõõt: 30 cm -> 29,5 cm; puusaümbermõõt 106 cm – > 100 cm, reieümbermõõt 61 cm -> 58 cm.

Kokku on sentimeetreid kadunud kogu kehalt 16,5 cm. Pärast mõningaid muudatusi ja +10% kavale üle minemist pean ühtlasi ka Nutridatas toidupäevikut ning jälgin, et päevane kalorsus ei jääks alla baasainevahetuseks vajaliku. Pigem püüan kalorsuse hoida 100-200 kcal üle baasainevahetuseks vajaliku. Nii tekib igapäevaselt umbes 400-600 kalori suurune miinus, mille arvelt kaalu langetada. Mulle on selline arvepidamine vajalik, sest kipun pigem liiga vähe sööma ja siis kaal ei alane enam.

20. juulist kuni 19. augustini sai trenažööri vändatud 119 km 708 m. Pole treenitud inimese jaoks palju, aga minu jaoks vist elu kõige pikem vahemaa, mille olen kuu jooksul trenažööril vändanud. Järgmisel kuul üritan seda maad ületada. Alustasin 30 minutiga ja esimesel korral oli läbitud vahemaaks ligi 7 km. Nüüd olen jõudnud 45 minutini ja 10 kilomeetrini. Täitsa rahul olen endaga.

Enda jaoks veidi uskumatu, aga ärkasin täna hommikul spetsiaalselt kell 6, et hommikul trenn ära teha. Kauaks mul seda lõbu ei ole, sest kui n.ö päris kooliaeg peale hakkab, siis tõusen niikuinii kell 6 ja kell 7 sammume juba lasteaia poole. Siis peab vaatama, kuidas väntamine õhtusse ära paigutada. Täna siis trenni 47 minutit, sellest 45 minutit rasvapõletust.

Enne trenni jõin ära umbes 100 grammi keefiri. Pelgasin, et päris tühja kõhuga sõtkudes hakkab halb ja kõht on vaja ka uuesti läbi käima saada.

Hommikusöögiks tegin vaeseid rüütleid, juurde tass piimaga kohvi. Lõunaks oli täna kartulisalat kanasingiga, õhtusöögiks omlett singi ja tomatiga. Hilisõhtuseks söögikorraks planeerisin fetajuustu-peedisalatit, aga poes polnud fetajuustu. Ainult mingit Fetaki juustu oli, rasva protsent 40%. Millises fetajuustus rasva 16% on?

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



Preili Moon
12292 lugemist / 9 fänni
Minust

37-aastane lapsega naisterahvas, 168 cm pikk, algkaaluga 79 kg -> 70,3 kg. Muidu rõõmsameelne ja krapsakas. Loen raamatuid ja teen käsitööd.

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

Fitlap meeldib mulle, sest see ei ole dieet, vaid elustiil.

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva