120867 kasutajat 510 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Ikka mööda päev…


Täna hommikul ma siis trenni ei teinud. Plaan oli tunnike kauem magada. Arvate, et ma magasin? Magasin jah, tervelt pool tundi kauem. Ülejäänud pool tundi visklesin ühelt küljelt teisele ja ootasin, et äratuskell hakkaks helisema.

Hommikusöögiks tegin soojad einevõileivad. Suitsukana asemel kasutasin eilsest üle jäänud küpsetatud kanafileed. Otsustasin, et süüa kaasa ei võta ja söön koolitusel pakutavat sööki.

Koolituse algus oli huvitav ja paljutõotav, kuigi arusaadavalt on pärast suvepuhkust ikka päris raske poolteist tundi korraga istuda ja kuulata. Sain täna oma Polarilt ka kaks oranži täpikest liiga vähese aktiivsuse eest. Kohvipausil pakuti kohvi juurde võileiba kanarulaadiga. No umbes selline poole Saibi viilu suurune võileib oli. Selle sõin ma ära. Edasi oli koolitust raske jälgida. Väsimus ja uni tuli peale. Kuidagi sai lõunani välja veetud ja siis avastasin üllatuseks, et lõunasöögiks ei olegi supp. Oli hoopis kartul või riis kanakastme ja rohelise salatiga. Võtsin riisi, salatit ja sortsukese kastet. Magustoiduks kohvi ja natuke ananassi, arbuusi, viinamarja ja ühe maasika. Ei osanud ma seda sööki koju jõudes kuidagi nutridatasse märkida ega Fitlapi retsepti arvestada. No täiega mööda ikka.

Last lasteaiast koju tuues sain veel läbimärjaks ka. Vihmavari jäi lihtsalt hommikul koju.

Õhtusöögiks tegin ahjulõhet keedukartuli ja sortsu hapukoorega, juurde tomatit.

Pärast õhtusööki tegin ära tänase trenni. 45 minutit trenažööril. Õhtune trenn tundub kalorite kulutamise osas tõhusam olema. Lisaks laseb kell pulsil õhtul kõrgemaks tõusta ja alles siis annab märku, et pulss läheb üle rasvapõletuse tsooni. Endal on ka õhtul vändates jaksu kuidagi rohkem. Hommikul olen vist ikka liiga unine.

Hiliseks söögikorraks valisin pudingi mandlitega.

Ma ei ole päevaga rahul, sest koolitusel söödud lõuna ja kohvipaus on ikka kavast mööda. Isegi see ei leevenda seda, et tegelikult ma ei söönud eriti palju ja mingist vatsarebendist ei saa selle mööda söömise korral rääkida.

Samas olen endaga rahul, et täna oli juba neljas päev järjest, mil tegin oma trenažööri väntamise ära ja et ma ei ole lubanud endale laiskust ja möödaviilimist (mis ei tähenda, et ma seda homme ei võiks teha…).

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



Preili Moon
12355 lugemist / 9 fänni
Minust

37-aastane lapsega naisterahvas, 168 cm pikk, algkaaluga 79 kg -> 70,3 kg. Muidu rõõmsameelne ja krapsakas. Loen raamatuid ja teen käsitööd.

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

Fitlap meeldib mulle, sest see ei ole dieet, vaid elustiil.

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva