Toitumiskava 3 päevaks tasuta Liitu kohe!
Sulge

Uus (vana) eesmärk

Eile oli see päev, kui ma pidin saavutama oma eesmärgikaalu 64 kilo. Kas ma saavutasin? Ei. 66,8-st sai 66,4. Asi seegi. Madalaim kaal selle (usina langetus)perioodi jooksul oli 65,5 ja kõrgeim 68,6. Härral on sama kaal, millega alustas. Ma ei ole kurb ega vihane, ma ei pea end sellepärast mõttetuks inimeseks ega hakka end karistuseks spordiga tapma. Ei hakka ka juukseid katkuma ega toiduga lohutama. 

                                                        

Jah, pole ju mõtet rusikaga rindu taguda, et mina ju tegin kõik, aga kõik teised on ümberringi süüdi. Ma ei põe selle ebaõnnestumise pärast ega raiska selle peale aega ja närve. Aga ma panin kohe uue sihtmärgi, ikka samad 64 kilo ja peaksin selle saavutama 21. novembriks. Ja seekord teen lihtsalt teistmoodi. Mida ma siis teistmoodi teen?

Rehad viin ära tööriistakuuri. Vaid lehereha jätan välja cheeky (kukuks ometi need viimasedki lehed maha!).

Hakkan teadlikult vett manustama. Kaks liitrit ei luba, võtaks esialgu liitrigi sihtmärgiks. Juba eile hakkasin pihta. Nojah, ei olnud just õige mõte seda õhtul  hilja juua. Hea vähemalt, et vets lähedal on wink.

Ei lohuta ennast selliste mõtetega. Kaalu PEAB usaldama!

                       ja 

Teksad istuvad ilusti jalas ja olen nii mõnegi komplimendi kuulnud oma musklite kohta, eks see vist andiski tõuke lõdvemaks lasta. Aga hiljuti tehtud kehaanalüüs tõi mu ikka reaalsusesse tagasi. Rasva % on tõusnud 26,6-lt 27,4-le. Vistseraalse rasva näitaja 44-lt 47-le ja keha bioloogiline vanus 49-lt 50-le. Nii et põhjust järelemõtlemiseks on. 

Aga teise sihtmärgi täitsin ennetähtaegselt. Plangu 20 minutit tegin ära 4. oktoobril. Järgmisel päeval kindluse mõttes kordasin ja sellega pean oma plankingu väljakutse pidulikult lõpetatuks (aplaus saalis). Kahjuks ei funksinud mul see lehtri nupuke tabelis, et näha, millal ma täpselt alustasin. Algne plaan oli 10 minutit, muide. See 20 minutit lisaund on hommikul suur kingitus iseendale ja mingit muud väljakutset ma esialgu ei plaani. Kahju ainult, et nüüd hakkavad ajakirjad jälle kogunema, nii hea oli neid hommikuti lugedasmiley.

                                                       

Aga ringtreeningus proovisin esmakordselt planku raskusega seljal. 1 minut lihtsalt planku tundus kuidagi mõttetu ja treener tõi kettad. Esimesel ringil proovisin 10 kiloga, teisel ringil 15-ga. 20-ga ei riskinud, aga pärast kahetsesin, oleks ju võinud proovida!

Aga kui korra veel kehaanalüüsi juurde tagasi tulla, siis ütleb see, et minu päevane energiavajadus trennivabal päeval on 1793 kcal ja kui tahan kaalu langetada, siis 1573. Fitlap pakub mulle1200 kalorit. Lisan siia oma kilokese õunu (450) ja (vähemalt) pool kilo vabavara (umbes 88) ja igasugune norm on lõhki! Nii et õunad edaspidi vaid kava kogustes ja probleem peaks olema lahendatud! 

Oih, lille oleksin äärepealt unustanud! Nii ta mul aknalaual õitseb, valmib ja värvub punaseks.

                                                       

Ilusat nädalavahetust!

 



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!


Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!

Vali periood

Vali maksemeetod