Terve eilse päeva ma unistasin nii... Aga et Eesti Loto ei ole ikka veel minu konto numbrit selgeks saanud, siis tänane reaalsus on selline.

Aga õnneks kohe-kohe saabki see esimene päev läbi ja homne on juba kergem.wink

Puhkus oli mõnus. Kurdetakse ilma üle? Mina ei kurda. Soojem oleks ju võinud olla, aga päris ära ei külmanud ju ka! Rannas ma niikuinii ei käi, nii et see päikesepuudus oli kehv ainult taimedele, mis mitte kuidagi valmida ei taha.

Puhkus ei ole minu jaoks kunagi olnud lihtsalt logelemise aeg. Kui mul veel suvekodu ei olnud, siis tegin kodus suurpuhastust, vähemalt nädala, no ikka sellise, et hambahari ja hambaorgid väiksemate pilude jaoks abiks olid. Kui suvekodu ostsime, siis selge see, et seal tuli kogu puhkus rassida. Ülesküntud uudismaast ja hooldamata majapidamisest sai seitsme suvega rajatud mõnus elamine ja imekaunis aed. Aga et talv oli raske ja stressirohke, otsustasin sellel suvel korraldada endale kohustustevaba puhkuse. Ja teate, see oli  ootamatult mõnus kogemus. Eriti suur vedamine oli see, et Härral minuga samal ajal puhkus oli. Ma ei mäletagi et kunagi kogu puhkuse koos oleksime puhanud.

Minu jaoks on tähtis ennast hommikul korralikult välja magada. Ja kuigi Härra on tavaliselt varajane ärkaja, siis nüüd põõnas temagi 9-10-ni. Vara ärkasin vaid siis, kui lapselaps meil oli, aga selle üle ma küll ei kurda. Temaga koos veedetud päevad olid täis imelisi hetki. Koos sai õues onni ehitatud ja toas telki tehtud. Lauamänge mängitud, joostud ja peidetud. Väiksem veel vanaema juures ööbimisest ei hooli, naudib sel ajal hoopis vanemate jagamatut tähelepanu, aga kui ma nende juures lapsevalves olin, siis seal nautisime täiega kolmekesi batuudil hüppamist. Neil on ammu see hiiglaslik batuut olemas, aga mina proovisin esimest korda. Kindlasti mitte viimast! Miniloomaaias käisime ka. Jällegi vahva elamus. Isegi mitte nii palju loomadest kui laste emotsioonidest hetkel, kui lambad neil peost sõid või said nad jänkule võre vahelt kapsast või porgandit anda.

Kuigi reisimisks meil sel aastal raha ei olnud, pisikesi tuurikesi tegime ikka.

Ameerika autosid vaatasime Haapsalus.

Seenel sai käidud. Vot nende puhastamist naudinguks ei nimetaks...wink

Ja lahedate meestega tutvutud...

Nii et puhkus oli igati mõnus, ainult et liiga lühike. cheeky

Kaunist suve jätku teile!