Toitumiskava 3 päevaks tasuta Liitu kohe!
Sulge

Eetrivaikus

… tähendab harilikult ilmselt seda, et pole millestki rõõmustavast kirjutada. Ja nii ka minu puhul, ehk kavas oldud päevade arv on ümmargune 0.

Kuna pea iga päev on ka füüsilist aktiivsust omajagu, siis kaalunumber väga muutunud pole, kuid vorm on küll palju ümaram kui meeldiks. Lisaks hakkab halb menüü juba ka sporti takistama, nii et on aeg enesekasvatusega jätkata. Ei taha öelda, et uuesti alustada, kuna see on nii negatiivse alatooniga, justkui iga kõrvalekalle oleks nullist algus. Ometi olen ju alati midagi uut juurde õppinud, mis peaks lõppeesmärgile – tervislikumale ja säästlikumale toitumisele – lähemale aitama.

Nii et panin kokku järgmise kolme päeva menüü, poenimekirja. Poekott head-paremat täis koju naastes jäin mõtlema, mis ma tavaliselt edasi teen? Topin kõik asjad külmkappi ja kujutan ette, kuidas neist korralike eineid valmistama hakkan. Homme. 

Mis aga tegelikult juhtub? 

Tarbin ära hädapärase vähese, osa viskan ära üsna ruttu, osa alles nädalate pärast…

Nii et esimeseks sammuks sai hoopis põhjalik külmkapi ning kuivainete kapi korrastus, puhastus ja reorganiseerimine. Sügava piinlikkusega pean tunnistama, et prügikasti läks kilekotitäis erinevaid toiduaineid, kuid südamest loodan, et see on viimane selline purge.

Pilt: https://www.goodhousekeeping.com/uk/food/a552355/organising-your-fridge-right/

 

Külmkapp sai palju loogilisem küll, isegi abikaasa nõustus. Eks näis, kui kaua seda nii hoida suudame. 

Suur dilemma oli kuivainetega, kas 2017 säilivusega avamata risottoriisi pakk ära visata või mitte… Kuid rakendasin sama halastamatust, nagu maakodu kööki tühjendades. Lisaks said asjad veidi ümber paigutatud (meie kohutava planeeringuga köögis ideaalset lahendust vist paraku ei olegi), nii et nüüd on ehk vähemalt parem ülevaade, mida meil kodus on ja mida mitte. FIFO põhimõtet kasutades muidugi 🙂 

Menüü osas olen vahepealsel ajal gruppi sirvides kõvasti targemaks saanud. Alguses võttis see retseptide valik ikka silme eest täiesti kirjuks, kuid nüüd planeerisin esimesed kolm päeva omastarust üsna loogiliselt. Sama hommikusöök, palju salateid, pikal päeval lihtne õhtusöök, vabal päeval katsetan uut keerulisemat retsepti ja kolmandaks õhtusöögiks uus, kuid näiliselt lihtne variant. 

Eks näis, kuidas välja kukub. 

Nüüd aga lähen homseks hommikusöögiks komponente ette valmistama. 



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!


Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!

Vali periood

Vali maksemeetod