Päevad nr 29 ja 30

Neljapäeva alustasin sooja einevõileiva retsepti järgi, aga jätsin sooja ära. Nii sai ka natuke arbuusi jälle ära kasutatud. Tundub, et arbuusiaeg hakkabki otsa saama. Naudin veel viimast 🙂

Lõunaks oli tatrasalat, mida oli koguselt üpris palju ja sai ka veidike hiljem söödud, kui tavaliselt lõunat söön. Ilmselt sellest, et lõuna ja õhtu said liialt lähedlt söödud, oli täna hommikuks ka veidike kaalutõusu.

Õhtuks tegin mitu päeva isutanud mustika-maapählklivõi qessadillad (vist kirjutati nii 😀 ). Nooo .. ma ei teagi, ootasin midagi muud sellelt Tahtsin krõmpsu ja selle ma ka sain, aga .. Mulle küll maapähklivõi maitseb, aga selles retseptis oleks seda millegagi asendada tahtnud.

Hilisõhtuks tegin maasika-keefiri smuuti, millest ma loomulikult unustasin jälle pilti teha :/ 

 

Reede, ehk siis täna, on ka tublisti läinud. Endiselt suudan isusid taltsutada ja tekkinud isusid retseptidega rahuldada. 

Hommikul tegin Inglise hommikusöögi retsepti järgi "vanaema liivakasti" 😀 ja praadisin sinki kõrvale. Sink oleks võinud veidi rasvasem olla, kanafileesink oli vale valik.

Lõunaks tegin kanawrapi. Hea kiire ja lihtne.

Õhtul oli pudruisu ja tegin riisiputru, millele sõin kõrvale ühe ProFeel kreemi. Kõht sai mõnusasti täis 🙂

Hilisõhtuks söön sinki ja melonit .. minu puhul viinamarju. Enne panen muidugi pesamuna magama. 🙂

Üldiselt olen enda üle üsna uhke. Kuu aega olen igapäevaselt pilte teinud ja ennast ilusti järjel olnud. Patutoidukorrad või -päevad on ilusti plaanitud, erilisi isusid tekkinud ei ole. Jumbuga olen üritanud rohkem jalutamas ka käia, aga muu trenniga ei ole siiski pihta hakanud, kuigi plaan oli. Pean selle ka ikka läbi mõtlema ja miskit välja valima, sest tahaks ikka liigutada ka rohkem. Enne võiks muidugi veel veidi kaalu vähemaks saada, sest siis oleks ehk jaksu rohkem, aga … Eks võhm ja jaks tulevad ikka siis, kui tegema hakkan ja järjepüsivalt liigutan. Katsun ennast selles osas parandada. Õnneks on kodus ka mõningad vahendid olemas, millest abi on. Ja teooriat olen ka natuke teinud, st mingid prgrammid/kavad olen välja vaadanud. Nüüd on vaja lihtsalt valik teha. Samas on ka siin päris head kavad, millest alustada võiks 🙂

Toidu osas, nagu kusagil juba ütlesin, katsun kuu viimaste päevadeni tubli olla. Siis peame piigade sünnipäevi ja mingil päeval luban ka endale patuka. Eeldusel, et seni on kaal ilusti languses 🙂 



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

ALUSTA TOITUMISKAVA KASUTAMIST KOHE!


Fitlap toitumiskava aitab saleneda ja saavutada unistuste vormi. Saad ka edaspidi süüa tavalisi, kiiresti valmivaid ja maitsvaid toite.

Vali periood

Vali maksemeetod