Toitumiskava 3 päevaks tasuta Liitu kohe!
Sulge

Minu esimene patukas

Alustame siis algusest. Räägin teile natukene, mida minu jaoks patukad tähendavad ning mida nende suhtes tunnen.

Ma tean, et nädalas üks patukas on lubatud, ma 100% tean ning mõistan, miks need vajalikud on ning mida need juurde annavad, aga mina. Mina lihtsalt pole patukate inimene. Ma üldiselt ei tee patukat llihtsalt seepärast, et tohib. Mulle mõjub patukas lihtsalt pigem negatiivselt, mitte positiivselt ning just seetõttu ma alati planeerin pikalt ette, kui tahan patukat teha. Et ma oleks ikka emotsionaalselt valmis selleks. : D Vanasti muidugi juhtus ka seda, et cheat mealist, sai cheat day, millest omakorda cheat week, millest sai cheat month jne. : D : D Muidugi ei tähendagi patukas alati seda, et lähed mäkki, tellid suure eine ja umbes 10 jäätisekokteili. : D : D Patukas võib vabalt tähendada ka seda, et sööd kavas olevat toitu, aga lihtsalt ei kaalu seda. Minul on vedanud ka sellega, et ma pole väiksest peale eriline magusasõber olnud. See on nagu õnnistus kavas püsimise juures.

Igatahes nüüd siis minu patuka juurde. Olime kutsutud ühe armsa pisikese esimesele sünnipäevale. Kui kutse saime, siis kohe mõtlesingi, et seal teen oma patuka. Laste sünnipäevadel on alati kuidagi head toidud. : D Hulluks ei läinud ja jama sisse ei kühveldanud. Sõin veidi makaronisalat, mis oli tehtud suitsukanaga, natuke juustu ja siis köögivilju. Köögiviljade söömine ongi vist peamiselt minu nipp kavas püsida. Õhtul kodus tegin ühe smuuti, tundus just õige asi, millega patukas alla loputada.

Kirjutan siia mõned oma nipid, mis aitavad minul kavas püsida ja kiusatustele vastu panna:

1. Kodust lahkudes võtan peaaegu alati toidu kaasa – ühe korra olen ostnud maksiköögist Fitlapi kavas olevat toitu. Foodprep ja planeerimine on NII olulised osad sellest, et ei tekiks kiusatusi. 

2. Mul on alati kaasas karbike, kus on vabavara köögivilju – redis, kurk, tomat, nuikapsas vms. See aitab alati, kui tuleb näljatunne ja tahtmine poest rämpsu osta. Võtan lihtsalt oma karbikese välja ja saan selle suure närimisvajaduse rahuldatud. Praegu on eriti ideaalne, et kasvuhoonest saab kurki ja tomatit!

3. Veepudel alati kaasas, mul nt tihti tuleb näljatunne vms, kui ma tegelikult tahan vett juua. 

4. Mul on kodus alati kodujuustu, puuvilju, pähkleid vms, millest saab kokku panna kiire eine, kui tuleb peale laiskus ja ei viitsi süüa tehe. Selline olukord võib tekitada kiusatuse näljatunde rahuldamiseks ala kommi vms süüa.

5. SUNNI MEEST ENDAGA SAMU TOITE SÖÖMA! : D : D

Hetkel ei tulegi rohkem midagi pähe, aga kindlasti on neid nipikesi veel, eks ma kirjutan uuesti, kui miskit meenub.

Lihtsalt mainin, et ma ei kirjutanud seda postitust selleks, et end kiita, vaid seepärast, et näidata kui erinevad on inimesed ning toitumine on nii individuaalne. Ühele sobib miskit, teisele mitte. 

xoxo

Cärol



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!


Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!

Vali periood

Vali maksemeetod