Toitumiskava 3 päevaks tasuta Liitu kohe!
Sulge

Uus algus

Tere taas. Mul ka nüüd selline pealkiri. Uus algus. Küllap on meie seas palju neid, kes ühel või teisel põhjusel on alustanud, katkestanud, taas alustanud. Ja mina nüüd ka. Olen nüüd juba pea kaks kuud olnud ühes kaalus, kuid veidi kipub see kaal siiski tõusma. Seega oma miinimumkaalust selle aasta sees olen praegu plussis. Kenasti plussis  – lausa poolteist kilo. Nüüd polegi võimalik enam niisama istuma jääda, vaid tuleb hakata kaitsma seda, mis ma olen selle poole aastaga saavutanud. Olin endaga aprilli lõpuuni päris rahul. Sain kolmteist kilogrammi kergemaks. Oli iikka hea tunne küll. Mais arvasin, et eks selline stabiliseerimise preiood kulub kah ära. Kaal püsis, kuigi enam ei langenud. Nüüd aga kipub jah, tõusma hakkama. Saab ju koolide lõpetamisi ja jaanipäeva süüdistada. Kuid eks ikka ise olen kõiges süüdi. 

Kuidas siis edasi? Ega ma pole Fitlapi retsepte suutnud väga palju kasutada. Olen kehv kokkaja ja küllap seetõttu ei pea ka Fitla reeglitest kinni. Kuid olen jälginud küll, mida ja kui palju söön, ning oma värskes ühus liikumist olen suurendanud. Siiani mõjus. Mõtlsin ja mõtlesin, kuidas siit punktist edasi liikuda (tagasi ju kuidagi ei tahaks kukkuda) ja otsustasin hakata siin blogis kirja panema kogu oma menüüd. Plaan on päev päeva järel kirja panna (ja miks mitte ka fotosid teha) toite, retsepte jne mida kasutan ja ise ka söön. Kõik peaks kirja saama, mis suhu panen. Mis arvate, kas on hea plaan enese distsiplineerimiseks. Olen just enesega hädas. Tean täpselt, mida võiks süüa ja mida mitte, aga ikka libastun. Täiesti teadlikult. Tahan ja kõik. Hiljem mõtlen küll, et ega see nüüd kõike seda kaalutõusu väärt kah polnud. aga ikkagi – siis on juba hilja. 

Üks, kaks kolm ja läks. Hommik oli kena, uurisin Fitlap retsepte. Tegin perele putru ja siis endale ka Fitlap retsepti järgi. Mõtlesin, et pähkleid ei taha, otsisin asendust, kuid peale erinevate pähklite ja seemnete asendust polnud. Jätsin need lihtsalt ära. Ka rosinad, puuviljad. Kuid sortsu piima panin siiski pudru sisse. Muidu nägi väga hall välja. Juurde sõin kodujuustu. Täpselt kaalusin portsud jne. Ja see oligi Fitlap päeva parim osa, sest edasi juba ei olnud mingit Fitlapi. Toimetamist oli palju, süüa teha ei jõudnud. Sõin kaks õuna ja ühe tomati. Siis aga sõitsin ja söögiks olid kommid (üle 10 ikka), Activia jogurt ning üks jäätis. Koju jõudes tegin kaks sepikuviilu Merevaiguvõie ja singiga. Ja nii mul esimene Fitlap päev läks. Vaevalt selliselt mingit kaalulangust tuleb. Loodan, et homme suudan paremini.



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!


Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!

Vali periood

Vali maksemeetod