Toitumiskava 3 päevaks tasuta! Liitu kohe!
Sulge

Neljapäev

Avastasin enda jaoks lisaks riisinuudlitele veel ühe uue lemmiku – need Fast proteiinipannkoogid on nii head! Tegin eile õhtul omale need valmis, et hommikul on hea kiire amps enne tööle minekut. Sõin neid koos banaanidega ja kõht sai mõnusalt punni. Võrreldes eilsega on mul veel 200 g kaalu maha läinud – sellise tempoga olen juba jõuludeks beib valmis 😀 Lugesin fitlapi tugigrupist facebookist, kuidas üks neiu oli 5 kuuga kaotanud 38! kg. Ulmeline tulemus! Unistan ise ka sellisest edust. Loodetavasti suudan ikka kava järgida. Vanasti ma proovisin ketot/lchf toitumist, kuid kuna see on tegelikult väga kallis lõbu, kippusin ma seda “uneducated” versiooni liialt palju tegema ja seoses sellega hakkasid mulle pärast kõik keto toidud füüsiliselt vastu – lihtsalt tundsin, et ei suuda neid asju enam süüa. Nagu näiteks kuritarvitasin ma muna. Tükk aega ei tahtnud ma muna ja majoneesi nähagi.  Siiani on nii, et muna (ainult muna, mitte toidu sees) söömiseks peab mul ikka konkreetne isu olema, muidu võtan ühe ampsu ja ajab iiveldama.

Suht harjumatu on ikka mu jaoks hommikune söömine. Mu töökaaslane oli see, kes meelitas mu fitlapi tegema ja luges mulle sõnad peale, et ühtegi söögikorda (eriti hommikust) ei tohi vahele jätta. Ma ei olnud enne seda hommikusööki praktiseerinud umbes 10 aastat. See oli mul harjumuseks juba koolipõlvest peale. Hommikuti ärkasin ikka kõige viimasel minutil, et jõuaks vaid riidesse panna ja bussile joosta. Ja peale kooli toitsin oma isu mitme tassi kohviga. Mis muidugi ei ole ka kõige parem variant. Nüüd fitlapi tehes tunnen, et ka kohv on mingil määral mulle vastumeelseks läinud. Kui varem jõin ära umbes 5-6 tassi päevas, siis nüüd tarbin ma maksimaalselt 2 tassi päeva jooksul ( needki on jäänud niiviisi ripakile, et umbes veerand tassi on kohvi veel sees, kui ma avastan, et võiks kohvi juua või töölt koju minema hakata). 

Eelmise nädala lõpus mõõtsin ma oma keha ka ära, et näha, kui palju sentimeetreid kukkuma hakkab. Ma arvan, et ma enne 1.novembrit ei mõõda üle. Kõik kehalised muutused võtavad aega ja kui ma nüüd peaksin ennast mõõtma, võin ehk pettuda, et sentimeetrid kiiremini kadunud ei ole. Selline asi võib aga viia motivatsiooni languseni. Hetkel olen ma läinud seda teed, et igal õhtul koju jõudes teen endale süüa. Tavaliselt siis õhtusöögi, hilise õhtusöögi, hommikuse ja järgmise päeva lõuna. Köögis veedan aega u tunni jagu. 

 



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!


Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!

Vali periood

Vali maksemeetod