107305 kasutajat 486 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Jaga Facebookis

Laupäev


No rõõmuga märkasin hommikul, et jälle on kaal natuke vähenenud. Tõsi küll, ainult 100 grammi – kuid igal grammil on tohutu väärtus ju inimese jaoks. Eriti sellisele inimesele, kes kaalu alandamisega tegeleb.

Et enda elu kergemaks ja mugavamaks ja lihtsamaks teha, olen viimasel nädalal alati hommikusöögiks pannud mingi võileiva. Täisteraleiva või siis mingi muu teralise röstsepikuga. Mulle väga meeldivad seemnetega  leivatooted nagu näiteks Jassi seemneleib. Nii mõnus on neid seemneid ükshaaval närida. Lisaks, kuna süüa soovitatakse ju aeglaselt ja rahulikult sobib selline näkitsemine suurepäraselt. Eile küll eksisin sellega, et võtsin kaks viilu leivalist singikattega. Veelkord sain kinnitust sellele, et kaks võikut hommikuks on liiga palju – sees hakkas keerama.. 

Täna teen veel kõrvitsapüreesuppi. Kolm suurt kõrvitsat ootab söömist. Ilmselt osa sellest esimesest tuleb mingil moel sügavkülma panna, sest ega iga päev küll kõrvitsat ei tahaks. Salatit pole ka mõtet teha, sellele järgneb alati mingi sundsöömine, muidu läheb raisku. Mingi koogilaadse asja sisse muidugi saab ka kõrvitsat peita. Kui ei näe (lapsed), siis ei tea ka koostist.

Vaevan oma pead sellega, kas nutitelefonil oleks mingit sellist rakendust, mis mu päevaseid liikumisi loeks, ilma internetita siis, aga et hiljem oleks võimalik asi netti ikkagi panna. Jällegi – ainult selline variant, mida ma ainult ise näen. Ei soovi kuhugi FB oma samme ja käimisi kogu kollektiivile näidata. Noored ja targad-terased nutikasutajad, kas keegi oskab soovitada?

Praegu olen tööl nagu ikka viimasel ajal laupäeviti. Küll see raamatukogu on ikka tore töö!. Praegu peaksin toksima siin arvutisse mingit uurimistööd, kuid selle asemel pean oma päevikut. Kumb töö-tegemine on olulisem?

Ah, küll ma pärastpoole toksin uurimismaterjali edasi. Tähtsam töö ikka kõigepealt.

Eile ei teinudki trenni. Õigustuseks see, et liikusin muid teid pidi ehk siis kodus remonti tehes. Ikka õue saagima ja siis tuppa tagasi. Ikka mõõdulint näpus minnes ja seinaplaat kaenlas tagasitulles. Äkki on seegi liikumine ja trenn? 

Kas raamatukogus raamatute tagasitassimine riiulisse käib ka trenni ette? Ega nad väga kerged just pole ja meil siin vähemalt ikka loetakse ka, veel. Kui kaua, ei tea.

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



Manja
6629 lugemist
Minust

Ümmargune pensionär

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

Üllatusega leidsin, et siin on väga palju häid, huvitavaid, lihtsaid ja taskukohaseid retsepte. Pole vaja muud, kui klõpsata kuupäeval ja sulle avaneb sobiv päevamenüü, vähe sellest - päevamenüü saab ka ise kokku panna. Suurepärane!!

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva



Ei, aitäh. Ma ei soovi endale tasuta toitumiskava.
Blogi Challenge