84615 kasutajat 424 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu,
ole terve ja hoia kokku raha.


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Jaga Facebookis
Esmaspäval taas plaani järgi
06.02.2017

Olen praegu jälle plaanis kinni. Nädalavahetus enamasti, eriti pühapäev kisub vildakile. Seega siis patupäev kirjas. Kuigi mitte just eriti patune, aga ikkagi. Kanakoivad kartulipüree ja porgandi-kapsa-herne lisandiga, leiba, sõstramorssi – see kõik lõunaks. Õhtuks seljanka supp. Mul ju ikka selle suuremõõdulise perekonnaga tegu.

Aga täna ikka kõik veel hästi. Hommikul traditsiooniline tomati-kurgi-juustu täisteraleib, kohv  piimaga, ilma suhkruta. Lõunasöögiks kodujuustu marjadega, õhtu jaoks on vaja poes käia. Hiliseks söögiks keefir või pett kamajahu ja marjadega. Kama sisse ei pane suhkrut, olen kuidagi harjunud juba ammu-ammu ilma suhkruta seda sööma. Kohv ja tee samuti on suhkruvabad. Muidu ju olekski kõik selle magusaga hästi, sest ka magustoitu teen üliharva. Aga vot kommidest on ikka raske lahti saada. Või siis meenutades eelmise aasta elu, ikka kulus töö juures neid koogitükke.. See on suur viga, kui saab lõuna ajal korraks majast välja minna vajadusel, ka ilma erilise vajaduseta, aga pood kommide-kookide ja muu taolise kraamiga on kohe mu töökoha kõrval. Mõnikord mu kabinetinaaber tuleb kohe hommikul poest läbi, kook kaasas – et kas tahad ka tüki? Või siis näiteks – kas teeme selle koogi pooleks?

Töökaaslane-kabinetinaaber on mul muidu hirmus teadlik toituja, ajab tervislikke asju taga. Pruun suhkur, toortatar, täisteramakaronid (mu meelest jubeda maitsega, lisaks pruuni värvi), kanafilee, korralik hakkliha, sink.  Mingeid poolfabrikaate ta ei osta. Aga sagedasti võib ta töölaual näga poolikuid sokolaaditahvleid ja pähkleid. Nii et mis me räägime.

Mina oma tagasihoidliku lõunasöögikarbiga ei saa kohe mitte temaga sammu pidada. Kahjurõõm olla see kõige suurem rõõm ja mul ongi rõõm naha, et ta vaikselt muudkui kosub… ise ikka rääkides teadlikust ja tervislikust toitumisest. See selleks.

Trenniga on nii ja naa, otsisin üles oma sammulugeja, mis oli kuhugi sahtlipõhja ununenud. Ostsin uue patarei ja nüüd loen jälle samme. Kehvalt neid ju koguneb, mis teha, kui töö juures enamasti tuleb laua taga konutada, arvutis.

Praegu aga hakkan jälle oma pisikest raamatukogu kolima ome teises töökohas. Kokku on mul neid töökohti 3 – kõik pisikesed raamatukogud…

Manja on valinud enda tervisliku eluviisi abikäeks Fitlapi ning soovitab seda ka sulle.


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva



Ei, aitäh. Ma ei soovi endale tasuta toitumiskava.