6. päev

Olen rõõmuga nüüd palju poes käinud, toiduaineid varunud ja hoolsalt järge pidanud. Loen ikka neid edulugusi ja tobedalt rõõmustan juba ette ära, et küll ma nüüd varsti olen oma kõhuvoldist prii. Aga täna läksin kaalu peale ja tulin ka väga kiirelt ära, sest nägin, et kaal on hoopis tõusnud. Mõõtsin nüüd kõhuümbermõõtu – see on ka 3 cm suurem. Ma pole kunagi väga maniakaalselt jälginud sentimeetreid, kaale ja gramme, aga hetkel nüüd seda tehes on kurb küll, et asjad hoopis halvemuse poole lähevad.

Olen retsepte jälginud väga täpselt, ainukeseks asjaks ehk on see, et kuna toidukogused on üsna suured, siis sinna veel lisaks vabavara ära mahutamine on keeruline (aga kuskil 150-200g päevas olen seda ka suutnud tarbida).

Ma pole kunagi väga hea vee tarbija olnud, pole väga janu olnud. Kuid nüüd olen end sundinud ja tundub, et juues kasvab janu. Olen viimastel päevadel märganud, et tihti on huuled või kurk kuivad. Ma usun, et vee joomise harjutamine on küll üks hea asi ning see tõenäoliselt peaks ka hästi väsimuse vastu aitama.

Retseptidest ka natukene:

Inglise hommikusöök on väga mõnus ning täna sõin teist päeva järjest seda – väga lihtne ja kiire valmistada.

Lõunaks tegin peedisalatit forelliga, kus asendasin forelli suitsusingiga – oli muidu väga hea toit, kuid hapukoort on retseptis nii vähe, et selle oleks pigem võinud siis isegi välja jätta.

Mingi päev tegin banaanipannkooke riisijahuga (riisijahu vahetasin maisijahu vastu) ja oi, see oli küll esimene ebameeldiv üllatus. Ma ei tea, kas asi oli selles, et ma maisijahu kasutasin, aga pannkoogid olid väga kuivad ja igavad niimoodi süüa, et midagi peal pole.

Tuunikalaga asjad on minu jaoks muidugi täiega hitt! Seni olen proovinud omletti tuunikalaga ja tuunikala-avokaadosalat riisigaletil – ei suudagi otsustada, kumb parem oli.

Samuti oli väga hea kerge õhtune vahepala pähklivõi-banaani smuuti.

Kuna lähen homme sõpradele külla, siis plaanisin õhtuks esimese patukorra, aga tänaste uudiste valguses see ei tundu endam üldse nii ahvatlev.


Meeldis, mida lugesid? Jaga või kommenteeri.

ALUSTA TOITUMISKAVA KASUTAMIST KOHE!


Fitlap toitumiskava aitab langetada kaalu ja saavutada unistuste vormi. Süües tavalisi, kuid tervislikke toite, langeb su kehakaal kuni 1 kg nädalas.

Vali periood

Vali maksemeetod

Mobiilimakse

Ühe kuu makse

Tellimuse summa lisandub igakuiselt telefoniarvele.

14.99€ kuus

Valitud

Sisesta oma telefoni number

Peale numbri sisestamist saadame sulle SMSiga kinnituskoodi.

Sinu mobiilimakse õnnestus

Konto olemas? Logi sisse