Toitumiskava 3 päevaks tasuta! Liitu kohe!
Sulge

Vanakooli naine

Enne kui asume pealkirja juurde, siis kannan ette viimased kaks päeva. Eile sattus treeningu toimumine ohtu. Käin korvpalli mängimas linnast väljas ja olen sinna alati saanud koos naiskonnakaaslasega. Ka seekord leppisime kokku kindla aja ja koha. Kui olin 15 minutit oodanud, siis avastasin, et mul pole tema numbrit. Number leitud, siis helistasin, et kas ikka täna on minek ja ega ta mind unustanud ei ole. Õnneks ta mind unustanud ei olnud, aga ta oli kodus magama jäänud. Kokkuvõttes hilinesime küll umbes pool tundi, aga ülejäänud tund oli igati korralik trenn, mis lõppes mõne kõhu- ja seljalihase harjutusega. Täna käisime aga orienteerumas ja oli see vast huvitav kogemus. 

Orienteerumise rada oli Seiklushundi logoga laburünt. Hetkel ei ole veel rajakaarti netis üleval ja meil jäi kaart autosse, aga kes enam viitsib õue minne. Homme, kui meeles on, siis näitan teile ka. Igatahes ülesanne oli väga hoolikalt jälgida, milline laburündi sissepääs valida, et kindlustada punktini jõudmist. Mõni üksik valesti lugemine oli, aga pigem läks meil ikkagi hästi. Kilomeetreid tuli 4,5. 

Nüüd söögijuttu ka. Saan juba ma ei tea mitmendat korda pragada, et mul on vähe vabavara. Igakord ma pean ka nõustuma, aga ma olen ise hakanud aru saama, et viga on selles, et ma olen vanakooli inimene. Esiteks, salat on kuidagi palju loomulikum suvel, mitte talvel, kui väljas juba ligane 😀 . Teine, peamiselt kõige suurem põhjus on see, et mulle lihtsalt ei meeldi osade toitude kõrvale salatit süüa. Näiteks ma pole kunagi värskekapsahautise kõrvale mingisugust salatit söönud ja see tundub nii võõras minu jaoks. Samamoodi pasta kõrvale on salat reeglina välistatud. Ma saan aru küll, et ei ole raske võtta tomativiile või kurki toidu kõrvale kasvõi siis lihtsalt enne või pärast söömiseks, aga lihtsalt käsi ei tõuse millegi pärast. Eks peab rohkem enda sisse vaatama ja hakkama lihtsalt rohkem salatit sööma ja mitte vabandusi välja mõtlema. Ma proovisin veidi parandada salati kogust, aga ega mul see välja ei tulnud väga hästi. Sõin kahel päeval juurde salateid, mille kohta vanad olijad teavad 30 grammi reeglit – peedisalat ja porgandisalat.  

Teisipäeva hommikuks müsli jogurtiga, teisipäeva lõunaks šnitsel, õhtusöögiks sõin singivõileibu ja hilisõhtusöögiks batooni ja õuna. Batoon ei ole küll päris õige, aga elukaaslane tõi linnast ühelt seminarit mulle prooviks. Catering, kes neid pakkus oli Tervise Catering seega loodame, et väga halb valik see ei olnud 😀 

Täna hakkas ka hommik pihta müsliga. Lõunaks jällegi šnitsel ja kõrvale porgandisalat. Ma ei teagi, kuidas nad täpselt seda teevad. Ma ise kahtlustan, et mädarõigas ja küüslauk on kindlasti, aga ma ei tea, kas seal on lisaks ka majonees või millega nad selle kreemiseks teevad. Igatahes on see mu absoluutne lemmik. Kuna pärast tööd läksime orienteeruma, siis sõin ära enne hilisõhtuse söögi banana spliti ja õhtusöök oli siis kanawrap. 



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!


Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!

Vali periood

Vali maksemeetod