Plaan peab olema

Mul ei ole vist kunagi olnud nii lihtne jälgida kava, kui see nädal. Suureks plussiks on kindlasti ka see, et mitte ühtegi ootamatut kokkusaamist ei ole olnud. Täpselt kõik on läinud mul ka plaanikohaselt – külmkapist pole ootamatult mingisugune toiduaine otsa saanud ega ka midagi nii ootamatut ei ole vahele tulnud, et ei saaks või ei jõuaks süüa teha. Ka järgmiseks nädalaks proovin panna võimalikult vara plaani paika. Kindlasti on mind aidanud ka see, et ma olen päevadel, kus ma ei jõua õhtusöögi ajaks koju, olnud tubli karbimajandaja ehk olen endale tööle kaasa  võtnud lisaks lõunale ka hilisõhtused portsud või vahel isegi õhtusöögi suuruse portsu. Olen vist teinud ka enneolematu avastuse, et kui süüa hilisõhtuseks söögiks banana splitti või retsepti õun ja juust, kus õuna vahetan viinamarja vastu, siis päeval ei tekigi mingisugust magusaisu. Täna muidugi premeeris kaal ka mind selle pingutuse eest – 79,6 oli tõsiasi. Ma ei oskagi praegu kohe öelda, millal ma viimati nägin sellist numbrit. Rõõm on ka tõdeda, et praegu kuidagi nii sujuvalt tuleb ka kõik see kokkamine ja kava jälgimine. 

Nagu viimasel ajal ikka, siis olen võlgu oma kolmapäeva ja neljapäeva sammud. Mõlemal päeval kõndisin ma jala punktist A punkti B nii umbes 2 km, lisaks veel oli vaja mõned asjad ajada ja lõuna ajal tegin väikese ringi. Kolmapäeva saagiks jäi 10 214 sammu. Eile oli lisaks ka veel veidi marssimist (ikkagi paraad ju kohe ukse ees) ja samme tuli 12 734. Täna on mul vaja ka lõuna ajal paar asja ajada ja õhtul raamatukokku minna. Nii et ilmselt jälle pole probleemi sammude täissaamisega. 

Võlgu olen ka oma mõlema päeva toidud. Kolmapäeval sõin siis singivõileibu, kus leib oli asendatud galetiga ja sain peale panna enda aia sibulat. Lõunaks olid teistmoodi hakklihapallid, kus jällegi maisi oli vähem ning seetõttu lisasin aedube. Aedoad on üldse meie pere uus hitt, mida peaaegu iga prae kõrvale tahaks teha 😀 Õhtusöögiks sõin lavashirulle ja juurde paar galetti, mis hommikusöögist üle jäid. Hilisõhtuseks söögiks juba vana hea õun ja juust retsept. 

Neljapäeva hommikul endiselt singivõileivad, aga uut sibulat veel võtta ei olnud. Lõunaks sõin jällegi teistmoodi hakklihapalle ja võtsin töö juures olevast kohvikust salatit juurde. Terav silm näeb, et salatil on peal ka veidi hapukoort, aga see vast ei ole niivõrd suur patt, kuna mul oli veidi vähem ka kartulit, kui oleks võinud olla. Enne rivimarssi sõin siis jällegi banana splitti (pähkel on sisse segatud) ja hilisõhtuseks söögiks ikka õun ja juust. 

Täna plaanis siis väike trenn ka. Panen endale kokku ühe kava, kus abivahendina on hantlid ja võimlemispall. Ilmselt ka soojenduseks veidi jooksen. Hea on kohe olla, kui ennast hästi tunned ja eesmärgile järjest lähemale oled jõudmas 🙂 



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!


Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!

Vali periood

Vali maksemeetod