Toitumiskava 3 päevaks tasuta Liitu kohe!
Sulge

Peaaegu säilitaja

Otsustasin siis nüüd ka hakata säilitajaks. Kuna ma aga pühapäeva õhtul 9.30-20.00 tegelesin oma magistritööga, siis uueks nädalaks ei saanud eriti head ettevalmistusi teha. Vähemalt sain ma oma magistritöö esimese versiooni valmis ja juhendajala edastatud. Sellega on veel üsna kõvasti tööd, aga suurem osa on tehtud.

Peaaegu säilitaja olen ma ka sellepräast, et ma vähemalt esimese nädala väga palju ei kaalu oma asju ja söön pigem lihtsalt nii nagu meeles on. See tähendabki seda, et ilmselt see nädal olen veel veidi langetuse graafikus. Pealegi pärast sellist nädalavahetust, kus sai jäätist, kommi ja krõpsu söödud, ongi vaja veidi taastuda 😀 

Üllatav on see, et mul ei ole täna absoluutselt mitte mingisuguseid isusid. Ma olin jumala kindel, et ma olen suhkrusõltuvusse suremas õhtu lõpuks, aga praegu on väga hea olla. Siin vaikuse perioodi ajal ma olen ka tegelikult Fitlapil ikka silma peal hoidnud. Nimelt ma tegin seda banana splitti ja issand kui hea see on. Ikka vana hea hapukoor kakaoga. Olen seda kaua kaua igatsenud ja see oli ka tõesti imemaitsev. Ilmselt sellest saabki minu hilisõhtune söök ja peaks aitama ilusti magusakolli hoida ära. Reedel käisin ka Fitpalli trennis esimest korda ja mulle tõesti väga meeldis. Üllatav oli ainult see, et mul ei olnud järgmine päev üldse keha valus. See nädal proovin esimest korda käia stepi trennis. Olen vist ühe korra kunagi käinud seda tegemas Ülikooli spordiklubis, aga sellest on ainult hägune mälestus. 

Treeningplaanidest siis nii palju, et see nädal üritan käia 3 korda trennis. Tuleks ka neljas kord, aga reedel me lähme bowlingut mängima ja neljapäeval osalen naiskodukaitsega sinilille müügil. Nädalavahetuse veedan mööda järgmise baaskursusega, milleks on esmaabi. Seega tuleb igavesti põnev nädal. 

Veel uutest asjadest, mida ma proovin. Hakkasin ema, kes on apteeker, soovitusel võtma kollageeni tablette ja tegema kuivharjamist. Ma teen kuivharjamist sellise pesukäsnaga, mida saab kindana kasutada. Ma loodan, et see on okei. Ma küll juba korra küsisin kuivharjamise kohta, aga ma küsiks mõnda asja veel. Olen lugenud, et osad teevad seda iga päev, aga osad ütlevad, et nii tihti pole vaja teha. Ise olen mõelnud, et teeks võib-olla kahel korral nädalas. Kas see oleks okei? Siis teine küsimus oleks, et kas ma võin ka ainult ühe kehapiirkonna teha? Selles mõttes, et minu jaoks on problemaatiline piirkond kõht ja ma mujal väga ei näe vajadust harjata. 

Igatahes sai nüüd pikk jutt ja kokkuvõte siis selline, et ma olen vist tagasi ja säilitajana siis nüüd, kuigi säilitaja kogustele proovin pihta saada uuest nädalast 😀 Tänane toit ka veel kiirelt: puder banaani ja pimaga; singivõileib; kartulivorm. Pärast trenni söön ilmselt banana splitti. 



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!


Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!

Vali periood

Vali maksemeetod