Tasuta 3 päeva toitumiskava Proovi kohe
Sulge

Nädalavahetus algab hooga

Saigi nädalavahetus omale hoo sisse. Täna hommikul oli tähtede seis õige ja astusin korra veel kaalule. Tavaliselt katsungi kaks korda nädalas kaalule jõuda – ühel korral nädala keskel ja siis nädala lõpus. Hea, et kaalusin, sest see positiivne üllatus andis küll hoogu juurde – 79,2. Seega nädalaga täpselt kilo. Mingi aeg ma arvasin, et see langetamine ikkagi ei tule nii kergelt, kui kõva trenni juurde ei tee, aga tuleb välja, et polegi midagi hullu.

Eile ma ei viitsinudki lõpuks jõutrenni teha, aga selle asemel tegin ühe 45 minutilise jooksuringi. Mul ei olnud eesmärk mingit kindlat kilometraaži või ringi joosta, vaid pigem, et ma jookseksingi kõik 45 minutit ja ei laseks pulssi mina välja aeroobsest tsoonist. Ka perearst ütles, et jooksmine on lubatud ainult sellise tempoga, et ma 

oleksin suuteline samal ajal ka teiste inimestega vestlema. Praegu ma üritangi vaikselt ikka korra nädalas ennast jooksma saada. Suuresti tänu jooksule sain ka eile väga hea tulemuse – 17 288 sammu. Muidugi suure osa mängis ka see, et mul oli päeva jooksul päris mitu korda teiselt korruselt viiendale jooksmist ja ka lõuna ajal sai pikem ring käidud.

Tänane sammude saak 9681. Täna tegin aga küll endale väikese treeningu hantlite ja palliga. Süsteem on iseenesest sama nagu meie enda kava trennides – 40 sekundit tööd 10 sekundit puhkust ja nii 3 ringi. Käisin läbi nii öelda 3 blokki – selg, kõht, käed – ja lõpetasin planguga. Üldse on täna tunne nagu oleks kõike jõudnud teha – käisime raamatukogus, tegime ise lõunat, lugesin raamatut, lahendasin ristsõnu, korrastasime aeda ja vaatasime rallit. Igati mõnus ja tegus ning päev on läinud lennates.

 

 

Toitumine on ka olnud igati korrektne. Ainukesed väikesed kõrvalekalded on olnud, et ma olen kahel õhtul söönud nüüd elukaaslase isa tehtud seljanka suppi, aga no ma pole enne näinud kedagi, kes supist ennast paksuks sööb. Reedel oli siis kavas puder banaani ja piimaga, hakklihapitsa tortilla põhjal, kus tortilla asemel oli lavašš ja õhtusöögiks siis seljanka. Hilisõhtusöögiks ikka vana hea õun ja juust, aga lisasin ka lillkapsast.

Täna sõime hommikust munamuffinite retseptist lihtsalt muna peekoniga. Ma ei tea, kus ma olen varem olnud, et alles nüüd avastasin peekoni söömise võimaluse. Kuna lõunaks olev lavašš ei olnud piisavalt suur, siis sain juurde süüa ka viilu leiba. Lõunaks siis tortilla (lavašš) põhjal hakklihapitsa ja õhtusöögiks jälle seljanka. Eelmisele postitusele sain ma kommentaariks, et mul on väga vähe vabavara. See on alati olnud mu probleemiks. Ma olen selline vanakooli inimene, kellele meeldib salatit süüa ainult tavaliste praadide juurde või siis võileiva peal. Õuna ja juustu ning teiste taoliste retseptide kõrvale ma ei taha tavaliselt salatit süüa. Proovin seda nüüd natukene parandada, sest ma saan vabavara söömise olulisusest iseenesest aru. 

Hilisõhtuseks õhtusöögiks luban endale ühe mohito 🙂 Ikkagi ju nädalavahetus. 



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!


Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!

Vali periood

Vali maksemeetod