Toitumiskava 3 päevaks tasuta Liitu kohe!
Sulge

Manöövrid ja GRIT treening

Eile käisin siis naiskodukaitse üritusel Manöövrid. Tegemist oli sellise natukene meelelahutuslikuma võistlusega. Sinna sõit oli muidugi väga meeleolukas – sõjaväe kastiautos 😀 Kohale jõudes tutvusin ka ülejäänud oma võistkonnaliikmetega ja üleüldise võistluste iseloomuga. Oluline ei olnud aeg, millega jõuti punktist punkti, vaid olulised olid punktid, mida saadi kontrollpunktides. Kokku oli 7 punkti – formeerimine, meditsiin, sport, kultuur, side, avalikud suhted ja toitlustamine. Punktist punkti pidime minema kaardi abil, aga see oli ikka väga kummaline kaart. Näiteks mõned teed olid täiesti märkimata ja mõni tee märgitud siniseks. Meie muidugi kohe arvasime, et sinine peab ju märgistama vett ja otsisime muudkui mingisugust kraavi. Tegelikult oli see lihtsalt tee 😀 Võistlus läks meil hästi ja saime II koha. 

Toitumisest rääkides, siis mul tegelikult oli suur plaan teha endale lõuna kaasa jne. Kuna reede oli üllatus kohtinguõhtu, siis reede õhtul ma ei teinud midagi valmis ja ei jõudnud seda teha ka laupäeva hommikul. Seega leppisin sellega, mis meie lõunakotis oli – rukkipala ja sulajuust. Tegelikult olid ka sportid õlis, aga kala ma ei söö. Sinna juurde sai söödud veel natukene porgandit ja banaani. Seega ei midagi hullu. Ainuke negatiivsem asi oli kaks sefiiri, mis ma ära sõin. Samas ei ole mitte midagi paremat, kui natukene magusat, kui oled olnud metsas juba 4 tundi. Läksime metsa umbes 10.45 ja kui ma ei eksi, siis saime välja 17.00 ajal. 

Tänane päev on aga olnud väga edukas. Kõik toidud kava järgi ja treening ka tehtud. Täna sõin siis hommikuks singivõileiba, mille tegin grilli vahel soojaks. Lõunaks mehhikopäraseid suupisteid, õhtusöögiks hakklihasuppi ja hilisõhtusöögiks ikka õun ja juust. Kuna mul viinamarju ei olnud piisavalt palju, siis võtsin õuna ka juurde ning vabavarast kapsast. Õun ja juust on vist retsept, millest ma kunagi ei väsi ja mis on just mõnus hilisõhtune snäkk. 

Täna oli siis esimene GRIT treening ka. See andis jällegi uue tähenduse lausele hing paelaga kaelas 😀 See oli tõesti jõhker. Alguses öeldi, et trenn on mingi 30 minutit, tegelikult oli ikka korralik 45 minutit. See on lihtsalt non stop töö ja vaev. Harjutused on nii kanginga kui ka lihtsalt kettaga – kükid, väljaasted, burpeed (kosmonaudid), kätekõverdused. Iga harjutus oli vist mingi 35 sekundit, aga kõiki harjutusi tuleb teha järjest ja blokkide vahel oli ka mingi max minutine paus. Pulsi sai igatahes ülesse ja ka lihastele oli see suht kõva koormus. Aga see oli ikkagi nii hea trenn, et kindlasti tuleb uuesti minna, kui see oktoobris toimub! 



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!


Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!

Vali periood

Vali maksemeetod