Toitumiskava 3 päevaks tasuta Liitu kohe!
Sulge

Lõppenud nädalavahetus ja kokkuvõte

Olin selle nädalavahetuse eemal arvutist ja ei saanudki enda igapäevaseid muljeid jagada. Ega midagi, tuleb kõik tagantjärgi ette kanda 😀 

Reede möödus igati kavakohaselt ning kuna õhtul tuli ka veidi füüsilist tööd teha, siis sammud said ilusti täis. Sammud said isegi täis olenemata sellest, et mu kell ei loe millegi pärast muruniitmisel samme. Sellest hoolimata jäi mu saagiks 13 708 sammu. Lõuna ajal käisin jalutasin Tartu loodusmaja pargis ja kuidagi märkamatult need sammud täis said. Toitumine oli ka igati korrektne – singivõileivad, oasalat, kuhu kõrvale sõin õuna asemel viinamarju, enne teele asumist sõin banana splitti ja õhtul ema oli imelist meekana Fitlapi järgi teinud. 

Laupäev möödus peaaegu, et sama edukalt. Käisime kodukoha värskelt korrastatud discgolfi rajal ja kuigi pärastlõuna oli täiesti vihmane, kogunes lõpuks 15046 sammu. Seda võib-olla sellepärast, et pidime ühte vihmast põhjustatud kriisi lahendama. Toitumine oli ka minu arvates igati korrektne – singivõileivad (kuigi jah suitsuvorstiga); oasalat, kus õun oli nüüd vahetatud murelitega; frikadellisupp. Kahjuks pärast seda läks juba kaldusin kõrvale ja sõin ühe tükikese kooki. Laupäeval sain siiski väga meeldiva üllatuse osaliseks, kui kaalult vaatas vastu juba 80,2 kilogrammi. Seega patutoidukord oli mõnes mõttes välja teenitud, aga …. 

Pühapäev oli kahjuks täiesti Fitlapi vaba päev. Hommikul tegi ema pannkooke ning lõunat sõime juba vanaema sünnipäeva raames. Ma ei saaks öelda, et ma nüüd midagi väga patust oleks söönud, aga mureleid ja maasikaid ilmselgelt liiga palju. Õhtul koju jõudes näksisime ära ka viimased Juustukuningate juustu jäägid ära. Samuti ka liikumist oli vähe – sain ainult veidi üle 6500 sammu. 

Ülevaade antud, siis eesmärkidest kokkuvõte: 

1. Nädala sees 100% ja nädalavahetus 50-70 – vaatamata isegi pühapäeva kõrvalelangusest olen ma rahul, sest nii vähe ma ei ole kunagi kodus olles kõrvale kaldunud. See nädal proovime paremini ja seega eesmärk jääb samaks. 

2. Iga päev 8000 sammu – patustasin ainult ühel päeval. Nüüd proovin, et ka see üks päev kaoks ja kõik päevad saaksid 8000 sammu. 

3. 3x nädalas trenni – jooksutrenni nüüd ei teinud, aga iseenesest discgolf, tantsutrenn ja sõudelauaga sõitmine peaks need ära täitma. Siiski see nädal pean ennast motiveerima ka midagi ise tegema, sest regulaarsetest treeingutest saan minna ainult Pilatesesse ja kahjuks üks füüsilist koormust nõudev naiskodukaitse võistlus jäi ära. Samas ära jäänud võistluse asemel plaanisime minna mängima discgolfi, aga elame-näeme. 

Sellel nädalal on mul juba ära broneeritud ka patutoidukord – läheme sõbrannaga Tartu tänavatoidufestivalile. Rääkides veel toidust, siis tänane päev on eeskujulik – singivõileivad, Caesari salat, lavashirullid ja õun ning juust. 



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!


Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!

Vali periood

Vali maksemeetod