Toitumiskava 3 päevaks tasuta! Liitu kohe!
Sulge

Heihopsti

Sügis koputab tugevalt juba uksele ja on aeg ka tuppa tagasi kolida. Tuppa tagasi kolimisega ma üritan ka jälle korralikuks hakata 😀 Kuidagi väga raske on saada 80kg tagasi 75kg peale, kui ei ole distsipliini ja korda. Seda ma nüüd siia Fitlapi jällegi otsima tulin. Eesmärk ei ole iseenesest ulmeline ja ma usun, et see on ka üsna lihtsati saavutatav, kui olla ainult järjepidev. 

See suvi ei ole järjepidevusest eriti haisugi. Olen olnud väga aktiivne ja väga sellest suvest on väga vahvaid mälestusi, aga toitumine ei ole olnud minu kõige tugevam külg. Õnneks ma selle üle nüüd ülemäära ei muretse, aga mõistus on koju tulnud, et paremate tulemuste saavutamiseks peab ikka veidi rohkem vaeva nägema. Septembrist olen ka juba üsna hästi ree peale saanud, aga viimane nädal oli kuidagi halva ettevalmistusega ja siis ka tulemused ei olnud ilmselgelt väga head. 

Olen sellest ka varem kirjutanud, aga kirjutan veel – minu jaoks on blogimine üsna distsiplineeriv. Iga päev siia panna vähemalt oma toidupildidki annab veidi rohkem mõtteainet selle üle, et kas maksab patustada, kui õhtul tuleb ette näidata päevane söömine.

Uueks nädalaks ma tahaksin panna ka mõned eesmärgid. Kuna ma alati alustan mega suurte eesmärkidega, siis mulle tundub, et tihtipeale saab see mulle ka komistuskiviks. Näiteks ma tean, et mul on 2 kindlat trenni, kuhu ma peaksin sellel nädalal peaksin jõudma. Nüüd selle asemel, et lugeda õnnestumiseks juba see, et ma jõuangi reaalselt sinna 2 trenni, panen ma ikka endale mingi ulmelise arvu trenne eesmärgiks. Praeguse elutempo juures isegi 3 trenni on vahel ulmeline. Mu jutu mõte on see, et alustades panna pigem selliseid eesmärke, mille saavutamine on reaalne ja võib-olla mõnda eesmärki suudan isegi väga pingutamata täita. Lihtsate eesmärkide täitmine, aga annab piisava tõuke järgmiste sammude astumisega. 

Igatahes teoorias olen ma kõva käsi. Nüüd tuleb vaadata, kas see ka praktikas läheb läbi. Minu uue nädala eesmärgid:

1. Vähem magusat – see eesmärk on viimast nädalat arvestades väga vajalik. Esimese tõsisema tagasituleku nädala puhul ma paneks siia märke, et Fitlapi magustoite võib süüa ja ma luban endale ka magusat, mida mulle pakutakse ehk ma ise ei osta poest mitte midagi, aga kui keegi töö juures näiteks sünnipäeva tähistab ja kook tundub maitsev, siis selle tükikese ma ka kavatsen võtta. Praegu kiirelt mõeldes, siis vist järgmine nädal ei ole kellelgi sünnipäeva 😀 

2. Vähemalt 2 trenni – see nädal on mul kaks kindlat trenni – orienteerumine ja korvpall. Ideaalses maailmas ma jõuaks teha ka ühe koduse trenni, aga kuna ma tean, et laupäeval peame hakkama puid vedama, siis ma väga ei nukrutse, kui jääb 2 trenni ja siis see puude vedamine, mis tihtipeale ise juba on kõva trenn. 

3. Nädala sees 100% ja nv 50% – praegu tundub nädalavahetus olema minu jaoks kõige keerulisem. Seega ma alustan ka väga tagasihoidlikust eesmärgist ja see on 50%. Tore oleks, kui suudan ennast üllatada ja läheb paremini kui arvasin. 

Igatahes mina olen nüüd justkui valmis 



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!


Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!

Vali periood

Vali maksemeetod