Superdiil enne uut disaini! Osta kohe!
Sulge
Uue disaini tulekuni on jäänud:

Eesmärgi vaba nädal

See nädal ma otsustasin, et ma ei püstitagi endale eesmärke. Peamiselt sellepärast, et esmaspäeval ma juba jõudsin patustada ja teine osa on selles, et mul tuleb õppus, mis tähendab, et nädalavahetuse olen jälle metsas ning söön seal head ja paremat. Hetkel tunnen, et on selline seisund ja nädal, kus ma tahaks võtta lihtsalt rahulikult. Muidugi ma ülejäänud päevad ikka jälgin kava nii hästi või halvasti kui see on minu võimuses 😀 Pigem ikka üritan hästi. Siiski tuleks võtta kokku eelmise nädala mõtted: 

1. Vähem magusat – see punkt peab mul endiselt olema siin. See nädal ma usun, et patutoidukord saab tulla plaanipäraselt, seega ainukene magusaamps sellel nädalal jääb patutoidukorda. Tegelikkuses ma suutsin kuni reedeni sellele kindlaks jääda. Reedel pakuti töö juures veidi kooki ja muidugi sõin ka kõik magustoidud ära, mis metsas pakuti. Seega eelmise nädala lõpp oli magusaga kehvasti ja see kandus ka selle nädala algusesse. Nagu ma enne ütlesin, siis see nädal ma ei luba midagi, aga proovin siiski tagasihoidlikult ja jätan magustoidud pigem sinna metsa perioodile 😀 

2. Vähemalt 3 trenni nädalas see nädal on jällegi 3 kindlat trenni – orienteerumine, korvpall ja üldfüüsiline ringtreening. Kuna nädalavahetuse veedan metsas, siis hetkel ei julge suuremat eesmärki panna. Selliste ilmadega metsas ööbimine on ka vast juba omaette trenni eest. Selle täitsin 100%. Ma poleks arvanud, et metsas söögitegemine saab olema ka peaaegu, et treeningu eest. Üks põhjus oli kindlasti selles, et peale söögitegemise tuli raskeid potte katlale peale panna ja maha võtta, puid raiuda ja lihtsalt väga pikka aega järjest seista. Pühapäeval oli nii mõnigi lihas päris valus. 

3. Nädala sees 100% (va reede 75%) ja pühapäeval 100% – kuna sellel nädalal olen nädalavahetusel metsas, kus läbin toitlustuse kursust, siis söön seda, mida teistele väljaõppel olijatele valmistan. Kuna kaitseliidus on väga täpselt arvutatud välja kaloraaž, mis kulub väljaõppel olevale õppurile, siis ma ei usu, et sellest nüüd mingi suur probleem tuleb, et ma reede õhtul ja laupäeval hommikul ning lõunal söön seal valmistatud toite. Laupäeva õhtuks loodan jätta patutoidukorra, aga seda juhul, kui reede hommikul vaatab mulle vastu väiksem number kui 79,7 kg. Reedel paistis vastu väiksem kaal ja patutoidukorra sain laupäeval teha. Vaatan praegu, et laupäeval ma ei olegi endale protsenti pannud. Siiski pühapäeval ma ei suutnud kuidagi uuesti rajale saada, sest keha oli kurnatud ja siis mõistus muidugi soovis mingeid halvemaid valikuid, et enesetunne paremaks saada. Kas ma nüüd just sain enesetunde paremaks? Pigem ikka mitte, aga hetkel ei oska veel nii hästi seda käitumismustrit parandada. 

4. Ei lase kaalul ennast mõjutada eelmine nädal, kui ei näinud kaalul seda numbrit, mis ma soovisin, siis sellele järgneski küpsiste söömine. Olen liiga emotsionaalselt mõjutatav ja otsin kohe magusast lohutust, mida ma tegelikult teha ei tohiks. Proovin olla sellel nädalal teadlikum. Kuni pühapäevani oli kõik hästi, siis hakkas mõistus ikka elama oma elu 😀 Kuigi ma uusi eesmärke ei pane, siis teadlikum üritan siiski olla. 



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!


Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!

Vali periood

Vali maksemeetod