112416 kasutajat 498 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Raske Juhtum: Stardipaku tabamisega on raskusi!


Tere!

Mul on väga hea meel liituda nii tublide inimeste ringiga 🙂 Teie toidupildid ja edulood ja blogid tõmbavad-tõukavad tegudele, nii et suur aitäh! Olen Fitlapis kolmandat nädalat ja otsustasin ka lõpuks noka lahti teha, sest ma olen vist liiga tuhm, et süsteemile pihta saada, samas on ka tekkinud juba pisukest tagasisidet mida tegijatega jagada. Eks siis halastage ja andke vaesele inimesele nõu – kas minu probleemikesed on minu peas kinni ja harjumise asi või on ehk keegi veel midagi sellist kogenud alguses? Olen tagasiside eest väga tänulik 🙂

Esimene probleem on mul toidu kaalumisega. Valmistasin näiteks eile klassikalist ühepajatoitu, väga maitsev tuli. Sisse panin toitumiskavaga võrreldes 4-kordse koguse toiduaineid pluss veel midagi vabavarast. Aga kui ma endale pärast valmistoitu kaalun, siis kas pean kavas toodud kaalud kokku lööma, saan näiteks 340 grammi, ja selle tõstangi endale taldrikule? Võimalik, et ma mõtlen üle, aga mulle näib et ma saan siis pigem hunniku vabavara, sest ei hakka ju eraldi tõstma taldrikule liha, üht köögivilja ja siis teist köögivilja. See küsimus tekib mul sageli ja mitme toidu puhul, kus toiduaineid on raske või võimatu valmiskujul kaaluda, nt supid.. Kuidas see teil käib?

kanasupp

Teine probleem on toiduainete asendamisega õhu vastu. See tähendab, et ma pole näiteks harjunud sööma hommikuputru liha ja seentega, rääkimata pähklitest ja seemnetest, marjadest ja kohupiimast, aga paljast putru kava ei sisalda (vist?). Olen harjunud pudruhelbeid keetma piima ja näpuotsa soola-suhkruga, kõrvale jooma piima või vett ja kõik. Tegelikult puudutab seegi teema paljusid erinevaid retsepte mida toitumiskavas ette tuleb. Ma jätaksin hea meelega neist komponendi või paar välja. Kas see on paha? Kas selle arvelt võib suurendada teise kogust? Aiman ette, et mul jääb siis saamata mõni toitaine või vitamiin, mis sisaldub ainult selles toidugrupis mida mina tahan kõrvale jätta… Kui teil seda ette tuleb, kas tõstate selle siis teise toidukorda üldse?

Nüüd jõuan oma lemmikkaebuseni – kallid ja küsitavad toiduained. Stevia, igat sorti palmi- ja kookostooted, proteiinipulbrid ja valgubatoonid, pudingu-, pannkoogi- jne-pulbrid. Kuulge. Mul on küll kahtlane tunne selliseid asju enda kehasse panna, mille pikaajalise toime kohta on vastakaid andmeid.. igasugune "asendaja" kõlab võltsilt.. on see tobe? Lisaks ei saa ma neid endale kuidagi lubada – 300 g steviat maksab siin 6 eurot, karauul, batoonid ligi 2 eurot tükk. Näen ette, et see pole jätkusuutlik, nii et ma lihtsalt enda pärast uurin, kas oleks väga pahasti kui ma kasutaksin täiesti tavalist suhkrut senisest palju vähem ning hoolitseksin selle eest, et energia saab ka kulutatud? See kõlab mulle kuidagi tervislikumalt. Tahaks saada kasutada toiduaineid, mis on tõepoolest saadaval kasvõi autolavkas, ning ikkagi kavas püsida. Ühesõnaga häda ja viletsus..

Aga mis sest 🙂 Positiivset on kava kohta palju rohkem öelda, võtan selle tänu ja armastusega kokku nii: mu mees on väga rahul. Ta on rahul, et me ei söö enam kiir-, rämps- ega valmistoitu lihtsalt sellel põhjusel, et ma ei suutnud välja mõelda mida õhtuks süüa teha. Me oleme need viimased 2,5 nädalat toitunud külluslikult ja mitmekesiselt ning ta imestab iga päev, kuidas see saab olla dieettoit ja kiidab hirmsasti nii mind kui Fitlappi. Edastan selle suure tänu teile! Väga positiivne on minu jaoks nädala toidukava ja ostunimekirja koostamise võimalus. Saan arvestada kindla summaga nädala kohta ja mida aeg edasi, seda rohkem jääb loodetavasti raha üle meeldivate elamuste tarvis. Muide, süsteem hakkas juba kenasti tööle. Ostan kraami ette u 8 õhtusöögi tarvis, liha panen sügavkülma ja võtan hommikuti järgmise karbi külmkappi sulama. Samamoodi külmutan leivatooteid. Käin poes vaid 1 kord nädalas ja mees toob vajadusel nädala sees piima juurde. Väga vahva, toidule kulub praeguse arvestuse järgi poole vähem kui varem, aga sööme poole paremini.

avokaado-munavõi

Trenn, oo õud! Mul on väga armas koer. Vabandust, et ma toon nii kohatu paralleeli, aga samas hästi tabav – ta on nagu autistlik laps. Kõik peab käima kellapealt ja samamoodi. Koju peavad kõik laekuma õigel ajal või muidu tuleb pahandus, oma lambanahast pruudiga rähkleb ta igal õhtul samal ajal, sööb ja magab samal ajal. See on väga soodne olukord sellisele trennipõlgurile nagu mina, kes jälestab igasugu avalikku higistamist. Hommikul kui laps on kooli ja mees tööle lahkunud, pargin mina oma tagumendi arvutitooli, et samuti tööle hakata, vesi sidruniga kenasti hiirega samal kaugusel, kui Tommy tuleb ja kangutab mind sellelt mugavalt istmelt jälle jõuga välja. Kraabib. Kiljub. Ulub. Vingub. Hüppab näkku! Võimatu on teda ignoreerida, kui on aeg minna meie tavapärasele ringile, sest tal on vaja ju postidelt ja põõsastelt värskeid "sõnumeid" lugeda.

Võõraid koeri musitada. Kakada. Nii me siis pistame vapralt kõrvaklapi pähe ja püüame võimalikult väärikalt mööda küla kablutada. Salvestan neid ringe Endomondoga, aga siin ei tööta hästi GPS, nii et tegelikke kilomeetreid ma teada ei saagi. Pole hullu, vähemalt on mul muusika rütm taustaks.

Lisaks olen seni kaks korda läbi teinud algajate trennikava. Keha on nii haige pärast, aga ise jube rahul. Mees kaasab mind hommikuti ka oma plankidesse – täna tegin rekordi 35 sekundit, whoo! Ütleks, et olen end septembris rohkem liigutanud kui kogu eelneva aasta jooksul kokku. Saaks sellel real püsitud ka, oleks lill 🙂

Õiged tulemused selguvad laupäeva hommikul, aga kui tänased tulemused püsivad, siis olen kolma nädalaga kaotanud 1 kilo ja kõhult 2 sentimeetrit. Algus seegi, edasi saab ehk paremini.

Aitäh ja nägemiin!

 

 

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



Raske Juhtum
634 lugemist / 2 fänni
Minust

Tere. Teie ees seisab 34-aastane Raske Juhtum, kellest peab järgmise aasta juuliks saama Punastav Pruut. Häda on selles, et olen endale loonud istuva tubase elustiili, kus mul ei tarvitse korteristki lahkuda, selja sirutamine käib üle jõu ning püsti tõusmine paneb pea ringi käima. Seetõttu vajan pisukest abi, et õige toitumise ja liikumisega järje peale saada. Esimene eesmärk: -7 kg ja tugevam selg.

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

Saan nädala toidukava koostada pere eelarve järgi ega pea enam ahastama, et ei tea mida süüa võiks teha. See aga aitab vältida kiir-, rämps- ja valmistoidu järele haaramist, kui korraga juhtuvad tühjad olema nii pea kui ka kõht. Mis nii viga elada!

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva



Ei, aitäh. Ma ei soovi endale tasuta toitumiskava.