No need pudrud!!!

Sellest ma juba mõni hetk tagasi kirjutasin, et mingit erilist pudrulembust pole mul eladeski olnud. Küll aga pean tunnistama, et Fitlapi seemnete ja kliidega soolane puder võlus mu kohemaid ära ja minu jaoks ongi see põhimõtteliselt putrude puder. Kui oleks võimalus siia linkida algne retsept Fitlapi retseptibaasist, siis teeksin seda suurima hea meelega, kuid kahjuks kaotati retseptide lingina salvestamise võimalus kõikide uuendustega ära. Nii et, otsige ise 😀

Veel sobivad mulle peekoni või singi ja muna või juustuga pudrud. Ikka seemnete ja kliidega helvestest, mis sest, et originaalis on silmas peetud rukkihelbeid ja tatrahelbeid vms. Ma ei hakka päris retseptide nimetusi välja otsima hetkel. Nii et, jätkuvalt, otsige ise 😀

Täna hommikul seisin aga portsu ees, kus kodus nagu polnudki midagi süüa ja sellised olukorrad ei tõota mitte kunagi mitte midagi head! Mõtlesin siis selle imelise uue üllitise lihtne kaerahelbepuder ka valmis teha. Kaerahelbeid ja piima oli. Banaani, rosinaid ja mandleid aga mitte. See-eest oli olemas mango, kuivatatud aprikoosid ja pistaatsiapähklid. Läksidki siis asendused käiku ja 100 g piima jäi veel päeva peale kohvilegi törtsutamiseks, sest mulle meeldib pigem selline paksem ja tihkem puder. Maitsestasingi ainult aprikooside ja soolaga, sest steviat ega muud säärast mul kodus ei olnud. Ma lihtsalt ei ole eriline magusasõber! Puder valmis, avastasin kohe, et portsu suurus on meeldivalt inimlik. Ehk siis piisavalt pisike. Jah! Ma olen jõudnud nende hulka, kelle kõige suurem häda on Fitlapi liiga suured portsud! Puder maitses imehästi ja kõik olekski olnud suurepärane edasi kui just kaks tundi hiljem poleks kõht täiesti põhjatult tühi! See oligi tegelikult peamine põhjus, miks mulle pudrud ei meeldinud, et kõik oli suurepärane ainult väga lühikest aega ja pudru imettegevat kõhtutäitvat toimet pooleks päevaks pole mina omal nahal tunda saanud. Või noh, olen ikka, siis kui pudru sees on peekonit, sinki, muna, kodujuustu ja juustu erinevates kombinatsioonides. nii et ma olin väga rahul, et ma siiski sain hommikusöögi kavakohaselt ära süüa ja see isegi maitses mulle, kuid kordamisele ei lähe, sest tühi kõht ei ole kõige parem kaaslane. Lähen joon vett ja võtan ühe kohvi ja teen täna natuke varasema lõuna ja söön oma kartul hakklihaga retseptist tuletatud makaroniroa rõõmuga ära.

Homme hommikul teen omletti ja tunnen ennast jälle suurepäraselt 🙂

 



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!


Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!

Vali periood

Vali maksemeetod