Kuidas ennast liigutama saada?

Minu puhul tundub toimivat ainult aktiivsusmonitor! Kui ma kunagi esimesest viiest kilost lahti sain mõtlesin ennast vahvlitega premeerida. Läks aga nii, et olla oli jube hea ja kerge ja ma ei tahtnud kuidagi seda ära rikkuda ja ostsin endale hoopis Polar Loop aktiivsusmonitori. See pank liigutama küll, sest nii tore oli näha kuidas päriselt ongi võimalik oma 10000 sammu täis kõndida. Isegi jooksmist hakkasin õppima kui KMI järgi normkaalu olin jõudnud! 

Siis läks mu Polar rikki ja ma ei viitsinud remondiga tegeleda ja sinnapaika kõik jäigi. Igasugu telefoni äpid ei olnud minu jaoks, sest enamasti on mu telefon kusagil kadunud 🙈

Nüüd ostsin uue kella. Seekord valisin Garmini vivomore’i. Valiku tegin ikka selle järgi, et kell mulle meeldiks. Ja no nüüd ajangi nii suure hooga samme taga, et tulin isegi bussiga maale, et viis kilomeetrit põldude ja metsade vahel ära kõndida. Sain kenasti hakkama ja olen täiega uhke enda üle! 

Kusjuures kõige lahedam oli avastada, et tööl kõndisin suisa 3,5 km maha kuigi mul oli täiesti selline päev kui enda meelest istusin enamuse ajast arvuti taga. Aga meie vabrik on ikka nii suur, et kui kõik liinid läbi jalutan on juba 3000 sammu koos 👏

Sügisest on plaan jälle jooksma hakata. Aga seekord valin jooksulindi, sest kell kuus hommikul liigub õues nii palju kahtlast rahvast, et ma ei taha ennast lihtsalt kogu aeg ebamugavalt tunda ja mõelda, et millises põõsas nüüd keegi mulle jälle midagi möhatab. 

Vaatame, pikalt siis see pidu siis seekord kestab 😉

 

 



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!


Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!

Vali periood

Vali maksemeetod