84825 kasutajat 424 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu,
ole terve ja hoia kokku raha.


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Jaga Facebookis
tasapisi
31.01.2017

Tänasega siis nädal möödas ja viimaste päevadega tuli väike tõus, mida oligi arvata. Aga kokku on nädalaga -1,1kg. Alustades 75 kg ja eilsel esmaspäeval 73,9 kg. Nädal sai täis eile, eile olin täpselt kavas ja täna hommikul kaalusin uuesti, kaal oli jäänud samaks. Järgmine nädal näitab, kas suudan sellest veel allapoole liikuda. Sest miljoneid kordi on olnud nii, et ei suuda. Või kui 2 nädalat järjest liigubki kaal allapoole, siis järgmised 2 nädalat ülespoole. Nii et ülejärgmine nädal võib olla veel olulisem, kui järgmine.

Sel nädalal on olnud hea kerge tunne. Ei ole 100% kavas olnud, kuid olen kasutanud eelkõige just hommikusöögimenüüsid ning tänu sellele loobunud näksimisest, mis ongi üks suur eesmärk kogu selle fitlapi-teemaga seoses. Rõõmuga olen ära söönud ka hilisõhtused söögikorrad. Ega internet on imeline asi, leiad sealt alati just selle, mida parasjagu vaja. Nii et praegu ma ei juhindu mitte sellest, et pärast kl 18 ei söö, vaid rõõmuga söön hilisõhtul just selle ettekirjutatud portsjoni ära.

1,5 liitrit vett päevas juua ei ole sugugi raske. Olen muidugi vee joomist juba pikka aega harjutanud ja tõesti sellest välja palju kasu saanud. Olen vett juures reipam ja jaksan rohkem, samuti ei teki nii palju soovi näksida (natuke ikka tekib, sest näksimine on olnud pikka aega minu elustiili osa). 

Tööpäeva jooksul liitri jagu vett tarbida ei ole mitte mingi probleem. Olen ka vähendanud kohvi joomist, ehkki kaloraaži mulle kohvi tarbimine ei lisa, kuna ma lisandeid kohvisse üldse ei pane. Aga liiga suur kogus kohvi päeva jooksul ei tee reipamaks, vaid hakkab pigem vastupidi mõjuma. Nii et kui tekib tunne päeva jooksul. et vaja on lisaks kohvist saadavat energialaksu, siis enne kohvi võtmist joon ära pudelitäie vett. Sageli siis pärast seda kohvi ei olegi enam vaja ja olengi piirdunud hommikuse tassitäiega. Tegelikult peaksin vett muidugi natuke veel rohkem jooma, ikka kahe liitri jagu, aga niigi on juba päris hea, vähemalt tööpäevadel. Kodus on natuke raskem, ei ole veel leidnud endale sobivat süsteemi, kuidas vett juua nii, et meeles oleks ja mõnus oleks. Ju siis tuleks pärast palgapäeva investeerida ühte ilusasse kannu 🙂

 

 

 

Kairit Raudpuu on valinud enda tervisliku eluviisi abikäeks Fitlapi ning soovitab seda ka sulle.


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva



Ei, aitäh. Ma ei soovi endale tasuta toitumiskava.