83964 kasutajat 424 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu,
ole terve ja hoia kokku raha.


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Jaga Facebookis
Head asjad juhtuvad just reedeti
10.02.2017

Mulle sobis täna panna just selline pealkiri, tähistamaks asjaolu, et käesolev on minu esimese Fitlapi-perioodi viimane postitus. Olen varem kirjutanud rohkem enda pärast, kirjutanud kirjutamise pärast ja poegi isegi lugenud kommentaare, mida mõned üksikud ikka on. Aga eelmine ja käesolev postitus on puhtalt kasutusaja pikendamiseks ja seejärel ma katsun siia keskkonda mõnda aega mitte enam tulla. Tunnen, et siin toimuv segab mu keskendumist kaalulangetusele ja ees on kaks üsna keerulist nädalat, sest oma praeguses kaalus olin viimati vist suvel ja ainult korraks. Inimesed on erinevad ja keskkond võib olla nii toetav kui ka takistav. Minu jaoks toetavaks osaks on just need blogid siin – aitäh. Eks ma tulevikus ka vahel kiikan siia ja kui tuleb ise jälle kava kiigata, kirjutan ise ka. Toitumiskavaga "mängimine", retseptide otsimine, asendust otsimine ja ka Fitlap PB toetusgrupis toimuv aga ajab mind pehmelt öeldes närvi. Raiskan palju aega, mida võiksin kasutada kasvõi toiduvalmistamiseks. 

Nädalalõpuga saab täis mu 3 nädalat aktiivset osalust ja kava (osalist) jälgimist ning kaal on selle aja jooksul langenud kokku 3 kg võrra, millega ma olen ülimalt rahul. Kuna olen aasta algusest saadik tegelenud ka pilatesega, siis tunnen täiesti teistsugust olekut, mu KMI on 27 ringis, mitte enam üle 28. Mul on palju energiat, joon kenasti vett ja tunnen ennast reipalt ka siis, kui unetunnid on napiks jäänud. Kui üldse keegi viitsib mind kuulda võtta, siis soojalt soovitaksin spordiga (taas)alustajatel kasutada põhja ladumiseks selliseid paljude poolt põlatud "mõttetuid" trenne nagu klassikaline pilates, jooga, tai chi ja nende elementidega kombineeritud suunad nagu bodybalance, bodyart jne. Ja harrastada neid ikka rohkem, kui paar korda. Ikka parem paar kuud mitu korda nädalas ja siis alles mõelda, kas lisada midagi muud võ kuhu edasi liikuda. Uskuge, teie keha tänab teid. Sellised trennid ei algata kohe ulatuslikku lihaste hüpertroofiat, mis paneks lihaseid vett siduma ning samuti ei teki energia defitsiiti, mis tekitaks tarbetuid isusid. Ja kõigist tulevastest trennidest on palju rohkem kasu, sest süvalihased aktiveeruvad ja teevad oma tööd. Muutunud on isegi viis, kuidas ma kõnin ja jooksen – selg sirutub automaatselt ja kõht tõmbub sisse. Suusatada, uisutada on lihtsalt rõõm, koordinatsioon ja kehatunnetus on imeliselt paranenud, ehkki sellel talvel vaid üksikud korrad tegeletud. On küll praegu selline tunne, nagu oleksin Ameerika avastanud. Ehkki kogu info on olnud kättesaadav kogu aeg ja ka õpingud on olnud nende teemadega seotud.

Fitlapi retseptidest lemmikud on leitud ja välja trükitud. On tekkinud arusaamine, kuidas toidukorrad on tasakaalustatud. Olen võimeline ise vajadusel asendusi leidma või ligilähedase toidukorra looma. Eesmärk lähinädalatel on mõned mõnusad road ka oma perekonnale söödavaks moosida. 

Tulen tagasi Fitlapi siis, kui vajan abi. Seniks soovin, et igaüks meist/teist suudaks leida selle "miski" üles, mis eesmärkide saavutamisel aitab – olgu need eesmärgid siis seotud kaaluga või hoopis millegi muuga.

Kairit Raudpuu on valinud enda tervisliku eluviisi abikäeks Fitlapi ning soovitab seda ka sulle.


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva