110030 kasutajat 491 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Viis päeva veel ja siis on pidu!


Justnimelt viie päeva pärast toimub Eesti suurim jooksupidu SEB Tallinna Maraton. Reedel ergutame raja ääres Nike noortejooksul mu nooremat venda ja õde ning pärast "vaikset" laupäeva astume kell 9.00 stardijoone taha ise, et joosta (läbida) elu esimene täispikk jooksumaraton. Seal joone taga seisan koos oma vanema õe ja elukaaslasega (neljas maraton). Kell 12 on poolmaratoni stardis mu ema, onupoeg ja parim sõbranna. Kõik on kohal!

Suvi on möödunud sportlikult, koos Fitlapiga ja ohtralt puhates.

Suvel toimunud jooksuüritused:

17.06.2017 Jüri Lossmanni Jooks Viljandis 6,4 km aeg 38:06– mis oli üle kahe minuti parem, kui eelmisel aastal. Arvestades seda, et terve päev sai ennast Raplas tänavahoki turniiril päikese käes küpsetatud, siis see tulemus oli üllatus.

22.07.2017 Viking Line Südasuvemaraton Võsul (21.1 km) aeg 2:18:11– osalesime esimest korda. Mu elukaaslane otsustas selle jooksu koos minuga joosta ja mind isikiku rekordi jooksmise juures aidata. Tulemus- isiklik paranes nelja ja poole minuti võrra.

12.08.2017 Eesti Ööjooks 10 km aeg 58:20- Rakveres oli ilm täielik katastroof. Stardist kuni seitsmenda kilomeetrini valitses troopika. Seejärel jõudsid pikalt ümberringi ähvardanud äikesepilved kohale ja umbes kilomeeter enne minu lõpetamist, saime kaela korraliku vee. Sellise, et keegi taevast kallas ämbriga vett alla. Vaatamata troopikale jõudsin joosta isikliku rajarekordi, parandades aega kahe minuti võrra.

19.08.2017 Peetri Jooks aeg 56:21- pärast ööjooksu julgesin mõtlema hakata, et kas tõesti olen oma jooksutrennidega jõudnud sinnani, et suudan 10 km alla tunniga läbida. Ja siis ma julgesin veel rohkem mõelda… See lõppes sellega, et Peetri jooksul tegin uue 10 km isikliku rekordi. Kui aus olla, siis olen siiamaani üllatunud ja väga väga õnnelik! Kaugel 55 minuti piirgi enam on?!? Peetri jooksu iseloomustaksin ülivõrdes- kõik oli lahe ja kui keegi otsib endale kalendrisse uut jooksuvõistlust, siis see on just sobiv!

03.09.2017 J.Jaansoni Kahe Silla jooks aeg 1:04:48- jooksule minnes oli kava paigas- nädala aja pärast on maraton ja üle pingutada ei tohi. Selleks tuli mu elukaaslane jälle appi. Panime eesmärgi joosta tempoga 6.30 minutit/km ja finišis nii minu, kui tema kell ka 6.30 min/km näitas. Eesmärk täidetud!

Puhkuse ajal oli kodus suvised toimetused. Ehitasime terrassi, hooldasime aeda ja üsna palju lebasime lihtsalt päikese käes. Lugesime raamatuid ja siis jälle toimetasime ning jälle päevitasime.

Ma pole kunagi varem käinud kukeseenemetsas (seenel jah, kuid mitte kukeseenel), kuid sel aastal oleme seda teinud kaks korda ja saak on olnud suur. Fitlapis on kahe juustu pasta, tänu millele oleme valmistanud nii seenekastet kartulitega, kui väga väga juustuseid seeni täisterapastaga. Muidugi lisandub purkide viisi marineeritud seeni. Kuna seened on vabavara, siis saab neid veel puistatud siia-sinna lisaks.

Meie võistluseelseks söögiks on kujunenud koorene puder munaga. See on alati kindla peale minek, sest kõht saab täis ja võib kindel olla, et kõht seisab täis. Endiselt on minu lemmikuks hommikusöögiks õuna-kodujuustu pannkoogid. Suvi on hea aeg, sest aiamaal on põhikomponendid alati olemas. Puhtad toitvad maitsvad maitsed. Kui suvikõrvitsad valmis said, siis neid olen nüüd igale toiduks lisaks küpsetatud. Proovige kahe juustu pastast tuletatud kukeseene kastet ja praadige suvikõrvits sinna sekka- parim! 

Suvi on ka hennamaalingute aeg ja minu jaoks on nende tegemine teraapia.

Maraton
Maratoniks olen igal juhul valmis. Jooksu kilomeetreid oleks võinud kindlasti olla rohkem kogutud, kuid neid on hetkel 601 km ja midagi suurt juurde enam tulla ei saa. Koos trenni ja Fitlapiga olen kaotanud u 7 kg, mida võiks kindlasti olla rohkem, kuid ma ei ole alati 100% kavas. Samas see 7 kg on olnud lisaks trennile suureks abiks jooksu aegade parandamisel. Mõtlen, et olen siiani koos 7 kg hantliga jooksnud ja siis hädaldanud, et ei jõua ja raske…Ma tunnen, et olen maratoniks valmistunud nii hästi, kui võimalik.

Toon välja mõned asjad, mida maratoni pärast olen teinud :

– suve jooksul soetasin kompressiooni säärised.                       

– joon palju mineraalvett. Lemmikuks on Vytautas. http://marathon100.com/uudised/vaata/millises-mineraalvees-on-koige-rohkem-kasulikke-mineraalsooli

– võtan D-vitamiini

– võtan MSM tablette (looduslik väävliühend) + C-vitamiini juurde, et MSM paremini imenduks

– krampide välitmiseks on kapi peal Magevit magneesium, mida ma õnneks igapäevaselt tarbima ei pea, kuid kui vaja on läinud, siis need mõjuvad üsna kiiresti.

– katsetan erinevaid energiageele. Tallinna Maratoni rajal geelipunktis pakutakse Enervit geele. Võsu poolmaratoniks ostsime kaasa Isogelid. Kuna Enervit geele pole ma varem proovinud, siis nädala sees tuleb veel üks jooks teha ja katsetada, et kuidas magu kannatab 🙂 Maratoni ajal pole üllatusi vaja.

– ostsime õega juunis uued tossud! Tema ostis Nike- mina Mizuno tossud.

– sünnipäevakingitusena sain uue pulsikella Polar M430!

– joon peedimahla. Miks? —- http://marathon100.com/uudised/vaata/peedimahla-kasulikkusest

Maratoni ajal üritame joosta viie tunni tempomeistriga. Ma olen valmis!

 

 

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



tiuksss
5290 lugemist / 1 fänn
Minust

Olen 29-aastane, armastan saalihokit ja jooksmist. Muidugi ka söömist...

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

Mulle meeldib menüüde mitmekesisus ja valik tundub lõpmatu. Kuna olen näinud oma pereliikme pealt reaalset kaalulangust tänu Fitlap.ee-le, siis julgen seda soovitada kõigile.

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva



Ei, aitäh. Ma ei soovi endale tasuta toitumiskava.