120275 kasutajat 505 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Frustratsioon !~”#¤%&/()=(/&%¤#”!


Käes on (siin) vihmane september ja minu akadeemiline elu võtab üles tuure, kaal aga.. mängib mäkra.

Eelmisel nädalal kutsusin oma vana ühika sõbrad uude kodusse peole ja peo käigus sai joodud veidi, söödud juustu ja kooki ja öösel muidugi mindud ka mäkki (pidu ise oli imetore). Mu kaal tõusis järgmisel hommikul selle peale 2kg ja kuigi see on ootuspärane, siis traagiline on, et pea nädal hiljem on see langenud vaid umbes kilo võrra. Kes tegi? Ikka ise 😛

See tähendab, et ma kaalun praegu umbes sama palju kui augusti lõpus, kuigi vahepeal on möödunud pool kuud. Olen frustreeritud ja näen vaeva, et meenutada, et see pole põhjus, miks kavast mööda süüa. Pigem just põhjus miks kavas püsida. 

Samas, kuna olen oma jõutrennis jõudnud (minu jaoks) piiripealsete raskusteni, võib osa kaalust olla ka lihaskasv. Ja üldse, eks kaalulangus ei saagi olla ideaalne, teel on ikka takistusi. Aga seda on endale hommikul pettununa kaalult lahkudes raske meelde tuletada. !"#¤%&/()=?=)(/&%¤#"!#"#"!

***

Septembriga algas mu eelviimane teadusmagistri semester. Üldiselt mu valitud ained mulle meeldivad– sel semesteril keskenduma valijauuringutele (miks ja kuidas inimesed poliitilisi otsuseid teevad) ning EL poliitika analüüsimisele. Õppejõud on sel semestril eriti meelad s t annavad lademetes lugeda, kirjutan iga nädal esseid ja valmistun esitlusteks. See on kõik muidugi ka omamoodi tore– intensiivne õppimine, aga praegu tunnen end eelkõige väsinuna. Et tuled loengust, võtad ette järgmised 100 lk ja siis ärkad vara üles, et veel artikleid lugeda jne. Seejuures muidugi tuleb toit kaasa teha ja ennast valvata, et kuskil kohvikus kaneelisaiu ostma ei kukuks. 

Alustasin oma Fitlapi teekonda mai lõpus, siis kui mu loengud said läbi. See semestrimelu ja Fitlap koos on minu jaoks uus väljakutse ja nii olen 2 nädalat rabelenud.

Kõige suurem komistuskivi on mingi ürgnälg, mis mind koolist koju saabudes tabab. Mul võib olla järgmise toidukorrani veel nt tund aega, aga kui koduuksest sisse astun, tahaksin kerida end voodisse, et keegi teeks mulle pai, samal ajal kui ma söön krõpse, jäätist ja vaatan rämpssaateid. Mul pole siis mõtet ka kohe sööma hakata, sest olen mingis meeleseisundis, kus ma pärast eriti ei mäleta, et midagi sõin ja sellel pole otsest lõppu. Vanasti ostsingi poest igasugu rämpsu ja sõin, ise otsekui unustuses. Ehk on see lihtsalt miskit, mis ajus veel olemas ja vajab ümber harjutamist. 

Praegu olen proovinud teha nii, et kui saabun koju, siis pikutan veidi. Juurde joon mingit vedelikku ja söön 2 ploomi. Küll kavast väljas, aga ploomid on kalorivaesed, kiudainerohked ning täidavad kõhtu (samal ajal seedimist kiirendades). See aitab mul oma tujust üle saada, et jõuaksin oma toidukorrani ilma selle ürgnäljata. 

Muidugi olen ka libastunud ja see lisab frustratsiooni– tunned, et tahad rohkem süüa ja tead ise väga hästi, et järgmiseks hommikuks miskit head kaalul ei oota.  

Vaatan nüüd edaspidi, et mis selle tunde ja oleku taga on– sügisväsimus, stress, liiga palju kohvi vms? Või mida ette võtta, et sellega toime tulla. Mõtted oodatud!

Päästeingliks selles kõiges (koolielus) on olnud muidugi toidu ette tegemine. Elu on kordades lihtsam, kui kapis on midagi head Fitlapi toitudest– nt kanašnitsel ahjukartuliga, riis kanaga jne. Sellega jätkan. 

***

Olen aga olnud tubli trennirindel. Jõusaal asub mu kodust üle tee, mul on ka eraldi kott trenniasjade jaoks, et kõik vabandused ja tüütused oleksid elimineeritud. 

Seega teatan uhkusega: eile kükitasin 55 kg turjal ning tõstsin kogu kehaga (deadlift) 75 kg! Deadlift-in juba nii palju, et härrasedki jõusaalis vahepeal vaatavad ja imestavad. Numbrite mõttes olen muidugi algaja, aga need numbrid on ikkagi meeldivalt suured. Tunnen oma lihaste tugevust ka rattaga sõites (raskem käik on nüüd mu sõber). Lisaks– see trenn lihtsalt motiveerib uuesti minema, et oma lihaseid ehitada ja kaugemale jõuda. 

Et trenn aitab mul rahuneda, proovin jõutrennile liita puhkepäevade kardio. Äkki hakkan jooksma?

Loodan, et september siiski lõppeb hästi ja oktoober on armuline.

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



Karolin
8708 lugemist / 22 fänni
Minust

Töötan tervislikuma elu ja kaalunumbri suunas kahel rindel: motiveerin ennast teaduslikust psühholoogiast pärit teadmistega inimeste mõtlemise ja aju kohta ning söön Fitlapi toitumiskava järgi. Blogin ühelt Põhjamaalt.

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

Hea toidukava õpetab tegema häid valikuid, annab uusi ideid ning pakub plaani hetkedeks, kui muidu libastuksin. Fitlap on kokku pannud veel eriti hea toitumiskava-- retseptid on tervislikud, aga mitmekülgsed, toiduained on asendatavad ning kogused mõistlikud. Kui mõnikord satun kergesse motivatsiooni- või igatsusauku, asendan lihtsalt mõne toidu kava lemmikuga ja olen jätkuvalt rajal.

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva