Superdiil enne uut disaini! Osta kohe!
Sulge
Uue disaini tulekuni on jäänud:

Miks on kasulik end kaaluda iga päev?

Kirjutan siia mõtted mõneti vastuolulisel teema- millal peaks end kaaluma ja mida see üldse annab? 

Olen nüüd peaaegu pool aastat olnud Fitlapi kasutaja ning jälginud oma toitumisharjumusi ja söönud toitu 4 korda päevas vastavalt minu kehakaalule(kuid eks ka mõnikord rohkem seda, mida ei peakslaugh). Samuti olen teinud järjekindlalt trenni lühikeste treeningkavade(15min) järgi 3-4 korda nädalas- mõni nädal kindlasti vähem, kuid mõni nädal kindlasti rohkem, visates sekka ka mõne spordiklubi treeningu. 

Inimesena tahan ma tihti omada kontrolli ja teada saada iga hetk mis toimub- olen väga uudishimulik ja tahan asjade käiguga alati kursis olla ning nii ka kaalulangetamise puhul. Teisalt annab see mulle motivatsiooni kui näen kohe mingeid tulemusi ning näen, et asjad liiguvad. Tegin kohe alguses teadliku(võib-olla ka mitteteadliku) valiku, et hakkan end iga päev hommikul pärast vannitoas käiku kaaluma, et siis saada kohest tagasisidet. Tean, et öeldakse, et ei tohiks end iga päev kaaluda ning see ei anna mitte midagi, kuid minu puhul olen näinud seda, et asi toimib ja ma teadvustan endale miks mingid asjad on mingil põhjusel ka toimunud. 

Jah, ma kaalun end iga päev, kuid samas vaatan oma kaalulangetust siiski nädala perspektiivis, sest iga kolmapäev võrdlen enda kaalu ja KMI'd eelmise nädala omaga (kolmapäeval) ning saan aru, et vaatamata kaalu tõusust ja langusest olen siiski mõnisada(mõnikord rohkem) grammi alla võtnud. Vaadates kaalulangetust pikemas perspektiivis ja laiema vaatega olen aru saanud, et  igapäevaselt võib end kaaluda ja sellest võib ka aru saada miks kaal kõigub (vähe vett joonud, ei teinud trenni, sõid rohkem või teatud toiduaineid) ja vahepeal ka 1-2 kg juurde annab. Isiklikult olen palju rohkem oma keha ja seedimist tundma õppinud (eriti kuna mul novembri lõpus üks oluline organ ära võeti 😀 ) ning tegutsen selle nimel, et oma eesmärgid täita. Ma tean, et see on raske ja see kaalunumber hakkab mõnikord(või päris tihti) pähe, kuid siiski mõelda, et asi ei tule üleöö. Ja samas see söömine ja "dieedi pidamine" on meile siin väga lihtsaks tehtud- muudkui söö  4 korda päevas nii palju kui tahad*. 

*kui lisad vabavara. 

Lisan siia alla minu kaalulangetamise graafiku, mis praegu on siis olnud 5,5 kuuga. Esimese kuu ajaga kaotasin kohe umbes 6kg ja kõik muu on siis hiljem tulnud järk-järgult. Ja kui aus olla, siis peaaegu iga nädalavahetus käin ka väljas ning paar korda kuus juhtub ka üks päris "rämpstoidu" burger näppu. Nii et ei tasu liiga kurb olla kui libastute veidi rohkem kui peaksite. Aga kindlasti oleksid tulemused paremad kui kava 100% jälgida. Ja sentimeetreid (täna mõõtes) peaks paarist kohast vähendama, kuid ootan paar päeva, et ikka õige oleks. 

Sööge kõik palju (nii nagu vaja) ning edu!



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!


Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!

Vali periood

Vali maksemeetod