Superdiil enne uut disaini! Osta kohe!
Sulge
Uue disaini tulekuni on jäänud:

Miks mul sügisel alati kava jälgimine käest ära läks?

Tere taas!

Viimaste paari nädalate jooksul on minult päris palju küsitud seda, et kuidas mul seda motivatsiooni jaguv, kuidas ikka see fitlap toimib ja mida ma selle tervisestaari asjaga ikka teen. 

Ütlen ausalt, et mul viimased nädalad on mul elus  väga stressirikkad olnud, lisaks oli mul sünnipäev ja samuti paar olulist sündmust (pulm, suur konverents), kus oli väga palju võimalusi süüa ning igati võimalik päevadeks ja nädalateks kõik see fitlapitamine käest ära lasta. Õnneks seda pole juhtunud ja olen kenasti olnud raja peal (aga samas ka mitte end piitsutanud ja olen mõistlikult vahepeal lubanud ka seda, mida olen tahtnud). 

Viimase pooleteise nädala jooksul, mil olen Tervisestaari väljakutsest osa võtnud (trenni ja fitlapi küll tegin juba enne) olen ma arvan umbes, 95% kandis olnud üldkokkuvõttes ehk kavas. Küll aga ma arvan, et ma olen palju rohkem teadlikum sellest, et kuidas ma söön, mida ma söön ja kui palju ma söön. See tähendab kõike seda, et mu valikud on olnud tervislikumad, läbimõeldumad ja just tervislikumad ma mentaalselt selles osas.

Aga viimaste nädalate jooksul: 

1) ma pole end nii palju piitsutanud või süümekaid tundnud;
2) ei ole lasknud nii palju üle süüa, et mul oleks pärast olnud “söögipohmakat” (ja ka süümekaid seepärast hiljem); 
3) olen teinud patukaid siis kui mul on olnud üritused ja ma olen soovinud süüa midagi head; 
4) kui olen pidanud kavavälist toitu sööma, siis olen teinud tervislikumaid valikud või kui ka söönud midagi magusat näiteks, siis kokkuvõttes päeva peale olen joonud väga palju vett ning üldiselt vaadanud, et kaloraaž väga suureks päeva peale ei lähe kokkuvõttes; 
5) stressirohketes olukordades ei ole pöördunud toidu poole, küll aga kui olen soovinud magusat, siis olen ostnud valgubatooni, et siis see justkui mingi magusabatooni eest. 

Miks aga selline pealkiri? 

Tihti olen alustanud kevadel ja enne suve hoolega fitlapi jälgimist, et siis saada õigesse kaalu uuesti ja paaril aastal olen ka siis enda sünnipäevaks (mis on septembri lõpus) eesmärgi võtnud. 
Sest tegelikult mul paaril aastal on nii olnud, et oktoobri- novembri kandis, mil tuleb talv peale, päevad on lühemad, tööd ja stressi rohkem ning siis elu justkui kiirem, on mul see kava jälgimine keerukamaks läinud. Lisaks olen ka rohkem käega siis andnud ja olen viimase paari aasta jooksul kevadel siis taas uuesti avastanud, et nüüd 6-8 kg on jälle juures ning siis kava on vaja taas jälgima hakata. See aga on tähendanud, et senimaani on mul olnud väga keerulisi perioode, mil pole kindlasti söönud nii kuidas vaja, enesetunne kehvem, riided ei mahu nii hästi selga ja üldine motivatsioon on halb. 

Õnneks ei saanud sel aastal ka ühtegi kommikarpi endale sünnipäevaks (eelmine aasta sain mingi 4-5 tk ja häbi tunnistada, et sõin need kõik üksinda mingi aja jooksul pärast sünnipäeva ära 🙈🙈). 

Minu suhe toiduga, tervislik toitumine ja trenn on minu viimaste aastate vältel olnud väga oluline teema. See on olnud küll tõusude ja mõõnadega, kuid see on minu jaoks väga oluline.
Praegu on kõik normaalne ja ma ise saan aru, kuidas see viimase poole aasta jooksul on muutunud, aga see on olnud kindlasti mul aastate töö, mitte vaid tervisestaari 3 kuu jooksul. Kahtlemata aitab nüüd lisaks see, et kirjutab siin blogi, pean iga nädal kaks korda nädalas trennis käima (mida teen heameelega) ja kajastan ka oma toidukatsetusi Instagramis ( https://www.instagram.com/tervisestaar/ ), sest vastutus enda ja ka teiste ees on väga suur.  Mul on olnud hetki, mil ma igal muul ajal kas valiksin trenni asemel töö või siis kodus diivanil olemise, aga tegelikult ma tean, et hiljem on palju parem enesetunne! 

Lisan siia ka oma graafiku, mis on alates 2015. aastast – siin on selgesti näha, kuidas mu teekond fitlapis on käinud ja eks seal on ka perioode, mil olin juurde võtnud ja lihtsalt ei kaalunud end, kuid minu igapäevane rutiin on tavaliselt see, et hommikul ärkan, käin tualetis ja siis ka kaalun end enne hommikusööki. Sellega olen jällegi aru saanud kui oluliselt kaal kõigub ja mismoodi minu keha toimib – ja et kaalunumber ei näita kõike ning pole väga oluline kui mingi päev on võrreldes eilsega 700g juurde tulnud. 

Tänaseks vist kõik mu mõtted!
Aitäh lugemast! ❤️

Tervisestaar Mari



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!


Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!

Vali periood

Vali maksemeetod