Toitumiskava 3 päevaks tasuta Liitu kohe!
Sulge

Megakiire nädal, patukad ja stress

Kõik on uus septembrikuus, aga kas ikka on? 

Ikka on, sest sügise saabumine tõi kaasa kõik asjad, mis juba teada on ja töö hakkas meeletul kiirusel ja lisaks veel kõiksugu kohtumisi, tegemisi jagub siia ohtralt. Töötuhin on kõigil sees, rohkem tuleb asju teha ja ka uusi asju tuleb pidevalt peale. Aga see on ka normaalne ning olen viimased paar nädalat nüüd väga edukalt sellest puhkuste uina-muina olekust lahti saanud. Küll aga see on toonud mitmeid pingelisi hetki ja stressi mu igapäevaelus on ikka parasjagu, aga ma olen õnneks ka väga hea stressitaluvusega või et pidevalt katsetatakse ja ise katsetan oma limiite? EI teagi kohe, kuidas on. 🤷

Mul on vähe aega seda postitust siia kirja panna, sest hetkel olen bussis ja teel pulmapeole Pärnusse, aga tahan lihtsalt jagada seda, kuidas mul see nädal on läinud. 

Nädal on väga palju olnud just töö ja toimetuste tähe all – kodus on vaja projekte teha, vaadate et remondimehed ja kõik muu saaks tehtud, õigel ajal kodus olla, tegeleda valesti läinud aegade ja asjadega ning tööl on hooaja alustamine, töörutiini ise minemine ja ka teiste sinna aitamine + samuti ka juba vaja järgmise aasta plaane, eelarveid kõik paika saada. Lisaks uute konfliktide lahendamine ja probleemide lahenduste leidmine. Neid pisiasju on nii palju, nii et kohati sõidab veidi katus ära, aga ma olen õnneks üritanud kõike ikka võtta ratsionaalselt ja kohati see mu mantra on ka nii, et “see kõik on millekski vajalik” sest kui ma seda endale ei korrutaks pidevalt, siis ilmselt oleks ammu toss väljas juba. 😂 Õnneks arenen ise ka pidevalt ja nagu juba öeldud, siis testin enda piire pidevalt, milleks suuteline olen. 

Tänane pulmapeole minek on kindlasti planeeritud ja täitsa süüdimata olen teel (kirjutan postitust bussis) pulmapeole, kus plaanin nautida pidu, sööki ja kindlasti ka head seltskonda. Mul läks hommikul megakiireks ja ei jõudnudki süüa, kuid plaanin enne pidu brunchida ja seniks kuni teised sõbrannad kohale jõuavad, siis ka veidi tööd teha, poes ilmselt käia ja veidi ringi liikuda. Burgerit või rasvast hommikusööki ei plaani endale kuskil võtta, aga ilmselt kas omlett, mingi hea ja tervislikum võileib või salat ilmselt käheb käiku koos kohviga. Kui väga tunnen, et soovin, siis ehk ka saiake, aga eks paistab, mis tunne on. 🙈🙈🙈 Lõunast kuni õhtuni on pulmapidu ja siis tagasi bussiga Tallinnasse, kus mind ootab järgmine sündmus – seal ma ilmselt midagi erilist ei söö ja vaatan ka kuidas ma end õhtupoole tunnen.

Enne tänast aga oli mul mitmeid hetki, kus ma päris mitu korda ikka mõtlesin, et “nüüd tahaks küll jäätis lihtsalt süüa” või et “metsa, ma tahan seda kooki süüa” aga õnneks 1) mul oli väga kiire, et üldse poes selliseid valikuid teha ja 2) ikka veensin end ümber ja seda ei teinud.  Kuni neljapäevani oli pmst 100% kavas, aga siis eile ja üleeile veidi mööndustega. Sõin ühel päeval näiteks õuna rohkem kui vaja, siis jällegi rohkem suitsusinki, mis on kavas ja samuti ka mõlemal päeval sushit, mis pole kavas, aga selle puhul järgisin kaloreid, et enamvähem oleks okei ja et ka liiga palju seda ma ei sööks. Ehk siis oli ikka väike selline preemia mulle, aga ikkagi ei läinud kreisiks kätte ega söönud üle. 

Ahjaa, neljapäeval käisin veel ka seminaril, aga kuna ma lõuna ja õhtusöögipõhimõtteliselt asendasingi selle seminaril käiguga, siis täna kaalule astudes ei olnud see ka mulle üldsegi väga mõjunud. Ma neid paarisaja grammi muudatusi enam ammu taga ei aja ja üritan vaadata suurt pilti ning samuti mu kaal kõigub ööpäevas kuskil 1-2kg, mis on igati normaalne ja olen enam-vähem ka aru saanud, et kuidas mul see režiim kehas toimib. Lisaks on sellel väga palju erinevaid tegurid, mis mõjutavad kaalunumbrit ja samuti ei peaks vaid seda jälgima. Esmaspäeval ja neljapäeval käisin trennis ka – jumping & EMS (mega annab tunda, aga sellest juba järgmine postitus), nii et kehaline treening sai see nädal ka suht okei. Kui ma praegu aga poleks Tervisestaar, siis võib-olla ma poleks teinud seda aega, et sinna minna. Nii hea tunne on pärast trenni! 

Igatahes, ma loodan, et kui teil on olnud ka kreisi nädal, stressirohke ja et kõik on metsas või halvasti, siis te mõtlete endale. Ilmselt keegi teile haiget, oli tööl ülekohtune või solvas teid kuidagi, mis pani teid mõtlema, et kõik on halvasti. Ma tean, et see on raske, aga see on vaid ajutine ja sellega, et te mõtlete siis olukorras endale, enda heaolule ja tervisele, sellega ütlete “fuck you!” just nendele inimestele, kes teile on haiget teinud. 

Mind ja mu tegemisi saate näha siit, aga ka siin https://www.instagram.com/tervisestaar/ , kus jagan palju retsepte, soovitusi Fitlapi jälgimiseks ja kuidas mu #tervisestaari teekond kulgeb. 

Aitäh lugemast! ♡♡♡
Mari 

 

 



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!


Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!

Vali periood

Vali maksemeetod