Toitumiskava 3 päevaks tasuta Liitu kohe!
Sulge

Jumping – mis värk selle hüppamisega on?

Mul nüüd käib “Tervisestaari” kampaania/väljakutse(?) teine nädal ja kuna ma esimene nädal kuidagi jumpingusse ei jõudnud, siis see nädal on mul koguni olnud 2 jumpingu trenni ja täna oli veel takkapihta peaaegu 20 minutit ka EMS-i treeningut! Täna on väga mõnus olla, aga ma tean, et need Enely juhendatud harjutused, mis EMS-is tegin, ilmselt annavad mõnusalt tunda ka homme lihastele! 😀😀Esimene kord pärast EMS-i tundsin kõige rohkem tuharalihaseid ja ka täna sai tagumik ikka kõvasti vatti ning tegime pikemalt ja intensiivsemalt kui esimesed kaks korda sai tehtud! MÕNUS!

Nüüd siis aga jumpingu juurde tagasi! 

Kõigepealt ma muidugi jäin esmaspäeval  oma esimesse jumpingusse põhimõtteliselt mingi 2-3 minutit hiljaks. Õnn oli, et sain pärast tööd kodus käia ja trenniriided juba enne selga panna, aga kuna sahmerdamist oli palju, siis kodust sain minema alles 18:10 paiku ja trenn algas juba 18:30 Narva mnt 59. Ma olin autoga ja kuna see Reidi tee ehitus on seal Tallinna Ülikooli/Narva mnt/Ahtri kandis päris keeruline ja ümber suunatud, siis olin veidi ummikus ja ei jõudnud ka nii kiirelt. Esimene kord uues trennis ja siis veel jään hiljaks ka, no oli seda nüüd vaja.  Aga ei, tuli minna ja super hea meel, et läksin! Ma olen päris mitmes kardio rühmatreeningus enne käinud, nii et sain üsna kiirelt selle jumpinguga reele! Ainuke asi oli see, et ma treenerit nii hästi ei kuulnud ja ei teadnud kohe neid samme, et mis järgmisena, aga pole ka hullu, sest sain teiste järgi tehtud kenasti ja kui sammud kordusid, siis juba teadsin, mida teha! 😊 Samuti on see, et kui kardad, et võhma ei ole, siis võid ka samu asju teha aeglasemalt või siis joosta ka – seisma aga ei tohi jääda! Veidike seal puterdasin mingeid asju teha, aga no peaasi, et liigutad ja teed, nii et ma arvan et sobib küll kõikidele ja ka nendele, kes kardavad hüppamise või koordinatsiooni pärast. Seal polegi vaja väga midagi meeles pidada, et tegelikult selliseid samme kui selliseid pole vaja teada, nagu mõnes muus tantsulises või kardio rühmatrennis. 

Mul õnneks oli päris hästi ja tegin täiega kaasa! Seda näitas ka mu Fitbit, mis luges pärast trenni 683 kcal kulu! 😱

 HAF treeningstuudio Jumpingu ruum

Teine trenn kolmapäeval oli veidi parem – jõudsin sinna umbes 7 minutit enne trenni algust ja sain riided vahetatud ning ka vett kaasa varutud (esimene kord oli mul 0,75l). Võta kindlasti esimesel korral kaasa vähemalt 1 liiter vett, sest see kulub sul nagu naksti ära! 💦💦 Vahepeal selle tegemise ajal ikka kurk kuivab, sest suht palju ajab higistama ja keha vajab vett. 

Kolmapäevane teine trenn oli väga mõnus ja panin ikka täiega! Mõnes kohas väsisin veidi ära ka, aga see oli ka seepärast, et täiega andsin endast kõik!.  Teine kord trennis tundsin end veelgi mugavamalt end seal batuudi peal ja hüppasin rohkem. Tunnetus oli hea ja treener Maria kiitis ka, et ma olen pigem see, kes kohe asjale pihta saab. 😎😎 

Trenn ise ei ole ehitatud üles selliselt, et muudkui hüppa ja vaata ise, et kui kõrgele hüppad. Oluline on see, et muidugi liigud ja aktiivne tegevus, kuid seal sammud ikka erinevad, kuid samas on põhisammud, mis on lihtsad ja mis sul pärast mitmendat korda kõik teada on. Alguses on soojendus, mis on rahulikum osa, siis tulevad suhteliselt intensiivsed hüppamise lood (mille vahel on alati ka puhkus, sest korralik trenn) ja siis lõppu väike lihastreening ning venituslugu ka. Lihastreeningu ajal tegime eelmine kord näiteks kätekõverdusi, kõhulistele harjutusi ja ka planku – kõiki neid tegime batuudi peal või selle abiga.  

Kokkuvõttes on väga lahe! Teistmoodi kahtlemata kui tavalised rühmatreeningud kuskil spordiklubides ja ikka mõnus intensiivne trenn, aga kui nii palju ei jaksa, siis saad ka alguses kindlasti teha vaiksemalt ja vaikselt oma võhma ka paremaks treenida! Proovida tasub kindlasti! KINDLASTI! 

HAF treeningstuudio on nii kena ja mõnus koht, kus trennis käia ning treenerid kõik on väga toredad ja abivalmid vastamaks kõikidele su küsimustele! 

Ma tahtsin siia panna ka video, mis trennis tegin, aga selle lisan hoopis Instagrami, et mismoodi seal see hüppamine on ja kuidas need erinevad sammud seal batuudi peal on. 🤩🤩

Mind saab Instagramis jälgida ikka siin kontol, kus jagan nippe, retsepte ja muidu kõike seotud tervisliku eluviisiga:  https://www.instagram.com/tervisestaar/ ⬅️Follow🙈

Kui Sul on küsimusi või tahad midagi muud küsida, siis anna endast märku siin või Instagramis! Aitäh lugemast! ❤️

Tervisestaar Mari

 

 

 



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!


Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!

Vali periood

Vali maksemeetod