Toitumiskava 3 päevaks tasuta Liitu kohe!
Sulge

Igivana küsimus: kuidas saada uuesti ree peale?

Olen kirjutanud sellest ka veidi oma vanades postitustes, aga natuke kirjutan veel. Tuleb lihtsalt alustada ja teha! 

Ma olen pidevalt avastanud selle, et räägin mõttes endaga päris tihti teemadel, et mis ma süüa teen, kas ma pean sööma ja kui ma söön midagi kavavälist, siis kuidas ma seda kompenseerin tänase päeva jooksul kas trenni või toiduga. Muidugi see, et ma ei pea kõike magusat/soolat töö juures sööma, mis mulle pakutakse.

Ma olen fitlap'i kasutanud nüüd täpselt 3 aastat – tõusude ja mõõnadega, kuid viimane ots on olnud igati edukas, sest olen viimased 3 kuud püsinud valdavalt kavas ja kui on ka kavavälist ette tulnud, siis tõesti kas teinud trenni või siis vaadanud, et mida ma söönud olen, et kõht oleks ikka täis, aga samas võimalusel midagi vähem süüa. Ütleks, et ikka 95% olen selle aja jooksul kavas olnud ja seepärast ka avastasin, et olen 9 kg kuhugi maha raputanud. Oma 2015. aasta algkaalust 91 kg olen kaotanud 17 kg ja väga uhke selle üle! Viimase kahe aasta jooksul on mulle nii palju tööd, stressi ja erinevaid projekte olnud, et tasapisi sain jälle reele ja mõned kilod alla ning kaalutõusu kontrolli alla, kuid siis tuli jälle midagi vahele ning selle aasta kevadel otsustasin, et võtan asja tõsisemalt ette, sest vastasel juhul need mõned ülekilod saavad peagi +15/20 ülekiloks ja nendest on palju keerulisem vabaneda. Toitumise kõrval olen jõudnud ka rohkem Myfitnessi ning samuti ka kodus teinud trenni juhul kui rühmatreening pole konkreetsel õhtul pinget pakkunud või ei ole viitsinud võtta reisi ette spordiklubisse. 

Panen siia ka graafiku, mis illustreerib väga hästi enamike meie raskustest ja kaaluga võidu jooksmisest – mingil hetkel oleme meie ees ja aega on seda kaalu langetada, kuid mingi hetk võtab kaal meie ja me elude üle võimust, laseb meid defineerida ning siis on juba keerulisem normaalkaalu saada ning seda head enesetunnet ja head tervist taga ajada! 

Minu enda kogemuse põhjal on kõige suurem süüdlane see, et kui üks hea asi süüakse ära, siis minnakse kreisiks ära ja tänu sellele siis lükatakse kõike edasi ning jäädaksegi sööma halvasti. Olen ise seda teinud, olen emotsionaalne sööja olnud (ja vist endiselt tegelikult olen) ning kui "homme alustada" kogu aeg, siis ongi tulemused alati homme tulema! 

Nägin ühte pilti Instagramis paar päeva tagasi, mis selgesti illustreerib seda  n-ö. dieedi pidamist.

Mul pole kunagi olnud väga suurt edu kaalu langetamisega, kuid õnneks Fitlap kombineeris selle, et mulle meeldib süüa teha ning ei pea end piirama sellega, et midagi ei saa süüa. Kui on magusa isu, siis teen pannkooke, kooki või ühe magusa smuuti ja kui tahan süüa rohkem, siis võtan retsepti kartuli-singisalati ja teen endale pool kilo salatit söögiks. 

Ma olen läbi teinud suure kaalu langetamise, seda hoidnud, juurde võtnud ja nüüd uuesti kaalu langetanud. Natuke veel ja siis hoian seda!

 

 



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!


Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!

Vali periood

Vali maksemeetod