Suvepakkumine - 30% Kasuta kohe

Tõbi on kallal

Täna pole magusa isust enam jälgegi ja tuju ka parem, aga sain endale eile hoopis haige kurgu. Sain pärast trenni autoga kodule natukene lähemale, aga ikka tuli jala ka pisut kõndida ning, kuna õhtu oli soe, siis muidugi ma kevadmantlil ei pannud hõlmasid kinni. ARvatavasti sealt ma selle korjasingi. Õnneks ülejäänud eluolu on päris mõnus ja hea on olla. Nüüd olen juba natukene Septoletet ka lutsutanud ja hakkab paremaks minema. 

Eile õhtul sai trennis käidud, siis ma ikka sain oma hea tuju tagasi. Suva see školaad ja suva see pidev kaalumine 😀 Ka treener ütles mulle eile, kui ma talle kurtsin oma rasket elu, et ma peaksin lõpetama kaalu vahtimise ja hakkama rohkem enesetunde pealt vaatama asju. Kindlasti ei saa seda tõlgendada nii, et ma peaksin Fitlapi lõpetama, aga ma ei tohiks olla nii palju kaalus kinni. Kui ma vaatasin ennast peeglsit ka seal trennis rassimas, siis ega seal ei olnud midagi halba 😀 Ma arvan, et me kõik kipume vahel olema liiga karmid oma kehaga. Tunnustada ja nautida tuleks vahepeal seda, et me oleme nii kaugele jõudnud ja seda, et üldse võtsime vastu otsuse hakata parema mina-pildi poole minema. 

Teine asi on alati ka see, et endaga tuleb aus olla. Kui läks halvasti, siis tuleb sellest aru saada ja seda tunnistada, mitte pead liiva alla peita või siis lasta asjadel veel rohkem kuhjuda. Samas teoorias olen ma väga tugev, aga praktikas tunduvalt raskem seda kõike järgida 😀 Igatahes otsustasin selle nädala natukene rahulikumalt võtta. See muidugi ei tähenda, et ma trennis või toitumises eriti järeleandmisi teeksin, aga vahel viskab sekka. 

Täna näiteks küpsetas töökaaslane vorstipirukat, kus oli juustu, hapukurki ja vorsti, aga ka korpe. Õnneks ta oli need üsna väiksed teinud nii et ühe tüki vorstipirukat ja ühe korbi ma sealt ikka ära sõin ja jõin tassi kohvi. Parem teadlik otsus, kui emotsiooni pealt ostetud šokolaad. Järgmine nädal ma muidugi proovin jälle 100% kava teha. See nädal lihtsalt on järgnevatel päevadel koolipäevad nii pikad ja ma jõuan nii hilja noormehe juurde, et kavatsen süüa lihtsalt seda, mida kõik teised õhtuks söövad. Lõuna ja hommikusöök on ikka kava järgi. Kuigi ma nüüd nii palju patustan, siis ma üldse patutoidukorra peale ei tohiks mõelda, aga me juba noormehega leppisime kokku, et me küpsetame ise ühe pitsa (taigna teeme ka ise) ja proovime sinna juurde teha ka rosina-pähkli keeksi. Pühapäeval aga juba teen uueks nädalaks ettevalmistused ja teen veel ühe 100% kavajärgse nädala, kus siis kõik toidud on need õiged toidud ja ainult üks patutoidukord mahub minu nädalasse. Sain sellega korra hakkama, siis saan ka nüüd. 

Muidu on olnud kõik korras. Panen veel pildid, mida pole pannud – eilne õhtusöök ja hilisõhtusöök; tänane hommikusöök (müsli), lõuna (kartulisalat) ja õhtusöök (koorene tatrapuder). Kõrvale õhtusöögile sõin porgandisalatit. 



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

ALUSTA TOITUMISKAVA KASUTAMIST KOHE!


Fitlap toitumiskava aitab langetada kaalu ja saavutada unistuste vormi. Saate ka edaspidi süüa tavalisi, kiiresti valmivaid ja maitsvaid toite.

Vali periood

Vali maksemeetod

Mobiilimakse

Ühe kuu makse

Tellimuse summa lisandub igakuiselt telefoniarvele.

14.99€ kuus

Valitud

Sisesta oma telefoni number

Peale numbri sisestamist saadame sulle SMSiga kinnituskoodi.

Sinu mobiilimakse õnnestus

Konto olemas? Logi sisse