Suvepakkumine - 30% Kasuta kohe

Spordijuttu

Kõigepealt mul on hea meel, et mul on juba 18 fänni! Aitäh Teile, et ikka käite lugemas, mis ma siin kirjutan. Loodan, et kedagi ei häiri kui ma vahel kirjutan natukene Fitlapi väliseid teemasid ja puudutan toitumist ainult natukene. Samas ringi vaadates, siis paljud räägivad enda elut ja päevategemistest.

Eilses postituse kommentaarides küsiti rehvitrenni kohta. Olen sellest tegelikult korra varem kirjutanud siin. Nüüd olen ma käinud seal peaaegu pool aastat (postitus on tehtud märtsis). Selle aja jooksul jään endiselt oma sõnade juurde – väga mõnus trenn! Muutunud on ainult hind – 5 eurot kord – ja nüüd on kahjuks ainult korra nädalas. Samas on corsagym'is palju muid huvitavaid trenne sellest hooajast nii, et soovitan visata pilgu peale siin

Enda füüsilisest poolest peaksin ütlema, et tänu sellele trennile on mu keha rohkem vormis. Käte pekk on väiksem ja jalad kaunima kujuga. Kindlasti on sellest tulenevalt ka kilosid langenud. Järjest enam tunnen, et kätes on rohkem jõudu ja soojendus ei muuda mind kohe hingetuks higipalliks 😀 Kindlasti on ka võhm tunduvalt parem. See on seda tüüpi mõnus trenn, et pärast tunned ennast hästi ja järgmine päev ka, aga siis pärast tööpäeva lõppu, kui laua tagant tõused, tunned, et kõik lihased on ikka mega valusad. Homme on jälle korvpall ka, siis saab kohe peale teha. 

Pole rääkinud veel ka eilsest korvpallist. Hakkasin siis uuesti hooajast käima Maaülikooli naiskonna trennis, kellega saan hakata mängima ka Apollo naiste amatöörliigat. Kuigi ma olen terve suvi vahelduva eduga jooksnud ja rehvitrennis käinud (pikemad pausid trennidest max 2 nädalat), siis saalis joostes tõmbas kopsu kuidagi eriti kinni esimese poole tunniga. Samas taastumine on tunduvalt kiirem, mis on ainult plussiks. Trenn tundus suhteliselt kõrge tempoga ja väljakutsuv. Aga see oli kõigest ainult esimene trenn, eks edasi paistab, mis saama hakkab, aga alguses on paljulubav. Ainuke miinus on asjaolu, et see hakkab kell 21.00. Lihtsalt nii öelda taustalooks ütlen siin postituses ära ka, et olen korvpalli mänginud juba 11 aastat. See oli ka üks põhjus, miks ma oma kaalus eriti probleemi ei näinud. Kui ma alustasin u 11-12 aastaselt mängimist, siis ma olin teistest igal juhul pikem ja ka massi oli palju rohkem, mis andis mulle väljakul ikka suht hea eelise. Samas ma ei olnud mõistetavalt kiire. See hakkas mulle kätte maksma aga hilisemas eas. Siiski ma sain korvpallist tuleneva baasiga kehalise tundides väga hästi hakkama ja jõudsin alati kõike teha. Nagu olen varasemalt öelnud, siis korvpall on üks nendest trennidest, kuhu alati ma lähen hea meelega. 

Tulles nüüd tagasi tänasesse päeva, siis toitumine on igati okei. Hommikuks sõin putru banaani ja piimaga; lõunaks singivõileibu ja tunnistan üles, et ka töökaaslase aiast toodud valget klaari; õhtusöögiks sõin RImist tehtud Rimi salatit ning siin tunnistan ka ausalt üles, et natukene panin küüslaugu kastet ka maitseks salatile; hilisõhtuks sõin kintsuliha riisiga. Kuna trenn oli raske, siis sain süüa terve koguse nii et kõik on ilusti tasakaalus. Tahtsin veel lisada, et hommikusöögi juurde käib kohupiim, millese lisan vastavalt retseptile mee. Minu arust see on täpselt võtnud ära mult igasuguse ülejäänud päeva magusaisu ning ka peapöörituse. Seega ma kahtlustan, et mul varasemalt oligi see, et ma ei söönud hommikuti piisavalt palju ja lihtsalt veresuhkur kippus kõikuma. Nüüd on igatahes kõik korras! 



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

ALUSTA TOITUMISKAVA KASUTAMIST KOHE!


Fitlap toitumiskava aitab langetada kaalu ja saavutada unistuste vormi. Saate ka edaspidi süüa tavalisi, kiiresti valmivaid ja maitsvaid toite.

Vali periood

Vali maksemeetod

Mobiilimakse

Ühe kuu makse

Tellimuse summa lisandub igakuiselt telefoniarvele.

14.99€ kuus

Valitud

Sisesta oma telefoni number

Peale numbri sisestamist saadame sulle SMSiga kinnituskoodi.

Sinu mobiilimakse õnnestus

Konto olemas? Logi sisse