120867 kasutajat 510 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Plaan peab olema


Nädalvahetus möödus natukene kehvasti. Kehvasti just toitumise poole pealt. Sai söödud pitsat ja natukene jäätist, aga samas ei saadud söödud piisavas koguses, sest näiteks laupäeval käis pea meeletult ringi. Seega ei julge ma kohe nädala alugses kaalule astuda, vaid teen seda alles kolmapäeva. Selleks ajaks on mul tehtud jooksu trenn (tegin täna) ja üks rehvitrenn. Äkki sis on kaal natukene armulisem mulle 😀 . 

Nädalavahetusest veel rääkides, siis on ilmselge, et ma olen inimene, kellel peab olema plaan. Mul peab olema kappi ostetud toidud valmis ja hea on, kui on isegi juba valmis küpstetatud. Kui salat oli olemas, siis polnud mingit probleemi lõunaga. Hommikusöögiga ei olnud ka kunagi probleemi. Siis õhtusöök oli see, mis ei olnud päris kava kohane. Laupäevaks ja pühapäevaks aga ma ei olnud väga varunud midagi ja no siis ikka natukene lappas. Ma isegi ei muretse just selle pärast, mis ma sõin, vaid selle pärast, et ma ei söönud piisavalt ja nii ma ju ainult kahjustan ennast. 

Nüüd olen aga tagasi ilusti raja peal ja panen 100% edasi. Pühapäeval tegin endale valmis ka toorjuustukoogi meie Fitlapi retsepti järgi. Üldse tänasest toitumisest rääkides – hommikuks sõin profeeli ja müslit; lõuna ajal sain sõbrannaga kokku ja sõin seesamidekooris ahjukana, kirju riis, soe ürdikaste ja kapsa-porgandisalat. Ma ootan, et mu peas käiks see Fitlapi klõps, et ma suudaks öelda "ei" ürdikastmele. Täna oli reaalne võimalus kaste jätta puutumata, sest seda polnud otseselt riisi peale valatud, aga noh, ei õnnestunud. Õhtusöögiks tegin endale veiseburgerit. Tavaliselt olen ma natukene patustanud ja riivinud kotleti taigna sisse ka kartulit ja natukene saia. Seekord panin ainult kartulit ja muna nagu retseptis oli. Mul ei jäänud absoluutselt see pihv kokku ja ostsin küll veisehakkliha, aga see ajas meeletult rasva välja. Arvasin, et pole vahet, kui ei osta delikatesshakkliha. Ostsin tavalise, sest seda oli lahtiselt ja sain kaalu järgi osta, aga never again. Kuna lõuna oli ilmselgelt natukene rammusam, kui oleks võinud olla, siis hilisõhtusöögiks sõin poole koguse kooki. Kuna isu oli nii suur, siis sõin juba praegu ära 😀 Uskumatu kui hea. Täiesti müstiline. Kõige parem Fitlapi magustoit, mida ma siiamaani söönud olen. Kahjuks ma tegin liiga väikese koguse liiga suurde vormi. Seega ei ole põhja väga tunda, kuid siiski super hea kook! 

Täna sai ka eeskujulikult trenni tehtud – jooks + mõned kohulihase harjutused. Üllatavalt mõnus oli joosta arvestades, et ma pole seda päris pikka aega juba teinud. Vist lausa nädal või nii. Mõnusalt kerge oli joosta, aga samas lõpus ka piisavalt väljakutsuv. Praegu ma ei üritagi joosta nii võrd aega, kui et ma saaksin iga kord 5 km täis. Panen võrduseks ka ühe varasema pildi ja tundub, et areng on toimunud. 

PS ootan ikka veel täispikkuses pilte, et saaksin näidata enne ja pärast pilte. 

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



Teekond
73751 lugemist / 29 fänni
Minust

Olen 23 aastane tudeng, kes on esialgu omal käel ja siis Fitlapi abiga kaotanud juba 30 kg. Suured isud ründavad ka mind, aga tänaseks olen saanud need enam vähem kontrolli alla ja tunnen igati rõõmu Fitlapi kava järgi söömisest.

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

Fitlap meeldib mulle seetõttu, et siin on meeletus koguses retsepte ning midagi ei ole kivisse raiutud. Kui ei sobi mingisugune toiduaine või retsept saab täiesti vabalt ja igasuguse pingeta valida uue. Samuti on toidud tohutult maitsvad ning vähemalt hetkel minu jaoks ka parajalt suured. Tühja kõhtu ei pea kartma!

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva