109909 kasutajat 491 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

“Olete normaalkaalus”


Täna on see päev, kus fanfaarid puhuvad ja ingli koorid laulavad 😀 Hommikul vaatas mulle kaalult vastu number, mis KMI kalkulaatori järgi paigutab mu napilt, aga siiski, normaalkaalu – 78,7 kg. Siiski kindlasti 5kg tuleks veel alla saada. Tegelikult mind enam nii väga need kilod ei huvitagi, kui ma tahaks füüsilisest pildist oma kõhu saada rohkem trimmi. Ega muud midagi, kui tuleb toitumisega ja trenniga edasi panna ja küll siis ka tulemused tulevad. Kuigi sügisel saan kehaanalüüsile arvatavasti, siis 31. augustil toimub Tartus selline tore üritus nagu Esimese koolikella jooks. Lisaks kõigele muule huvitavale saab Tartu Tervishoiu kõrgkooli telgis mõõta tervisenäitajaid. Natuke uurides sain teada, et siin all mõeldakse KMI, keha koostis ja kui hästi läheb (kindel veel pole), siis ka veresuhkrut. Nii et kindlasti tasub vaadata, siis on vähemalt mingisugune võrdlus olemas. 

Nüüd aga tuleb ainult nädalavahetus vastu pidada ja loota, et nädala lõpuks on kaalunumber isegi veel väiksem. Toidu don mul kõik olemas ja ilusti valmis. Laupäeva hommikul plaanin süüa omletti seemneleivaga, lõunaks mandlijahu koogikesi ja õhtusöök tuleb siis kas patutoidukord või Nõo liharullid. Kõik see oleneb sellest, kas pärast etendust tahetakse kuhugi sööma minna või minnakse vanaema juurde ja süüakse seal midagi. Kui minnakse vanaema juurde, siis saan süüa oma liharulle. Laupäeva hommikul plaanin süüa mandlijahu kooke, lõunaks saab arvatavasti grill-liha salatiga ja õhtusöök tuleb mul siis midagi välja mõelda, aga siis oleme juba kodus ja midagi kiiret kindlasti mõtlen välja. 

See nädalavahetus ongi väga aktiivne. Laupäeval lähme vaatama etendust Lembitu – kuningas ilma kuningriigita ja kõigi eelduste kohaselt peaksime pühapäeval siis puid vedama ja marju korjama. Eks nendest asjadest saab pühapäeval või esmaspäeval blogis ka Teile rääkida. 

Kuna teen postituse ära juba enne, kui lähen noormehe juurde, siis saab siia ainult hommikusöögi ja lõunasöögi pildid. Hommikusöögi kõrvale ma ei söö tavaliselt õuna, vaid jätan selle lõunasöögi juurde. Neljapäeval ma kuidagi tundsin, et ma ei saanud sellest poolikust õunast, värskest salatist ja mõnest koogitükist kõhtu väga täis, aga ma kardan, et see võis olla ka lihtsalt keha suurem nõudlus, mis tulenes kolmapäevasest doonoriks olemisest. Täna sõin oma koogikesi ja õuna ja kõht on ikka mega täis. 

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



Teekond
57922 lugemist / 19 fänni
Minust

Olen 23 aastane tudeng, kes on alles teel tervislikuma toitumise poole.

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

Fitlap meeldib mulle seetõttu, et siin on meeletus koguses retsepte ning midagi ei ole kivisse raiutud. Kui ei sobi mingisugune toiduaine või retsept saab täiesti vabalt ja igasuguse pingeta valida uue. Samuti on toidud tohutult maitsvad ning vähemalt hetkel minu jaoks ka parajalt suured. Tühja kõhtu ei pea kartma!

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva



Ei, aitäh. Ma ei soovi endale tasuta toitumiskava.