120358 kasutajat 506 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Natukene veel koogist – mõned tähelepanekud


Mõtlesin, et kirjutan teile natukene toorjuustukoogist. Seda eelkõige sellepärast, et mu enda mõtted jääksid märgina maha järgmine kord, kui kooki tahan tegema hakata, ja võib-olla on mõnel neist kasu. 

Retseptiks on siis Kohupiima-toorjuustukook. Kasutasin täpselt retsepti. Alguses arvasin, et proovin nii, et põhja ei pane Steviat, aga lõpuks ikka panin. Sellega seoses on mul kohe esimene hoiatus, et kui maitsta kohe pärast valvimist, siis vähemalt minule tundus see põhi suht õudne. Väga kakaone ja üleüldiselt mõru. Kui järgmine päev proovisin, siis maitse oli lihtsalt super! 

Kasutasin 23cm läbimõõduga koogivormi ja tegin 3 portsu. Kahjuks on see natukene liiga väike kogus sellise mõõduga koogivormi jaoks. Tahaksin, et põhi oleks natukene paksem ja ma nägin ikka suurt vaeva, et auke ei jääks põhja, kui katsin taignaga. Toorjuustu paksusega olen väga rahul. Toorjuustu kattest rääkides, siis sidrunimahla oleksin võinud julgemalt lisada. Meeletult mõnusa hapuka maitse annab sidrunimahl ja koor. Kuigi retseptis seda kirjas pole, siis küpstemise ajal toorjuustu kookidel tavaliselt tuleks panna alla ka veevann. Iga kord kui ma olen veevanniga teinud, siis minu arust jääb see toorjuust kuidagi kreemisem. Võib-olla ma ka kujutan seda ette 😀

EDIT: Lisan siia ka enda 3x kogused: 
– mandlijahu – 81g 
– maitsestamata kohupiima – 165g
– toorjuustu – 141g 

Nüüd neid kirjutades, siis ma kindlasti ise ei adunud ka, et põhja tegelikult tulebki ju grammide poolest juba väga vähe. Eks peab ise tähelepanelikum olema ja loogiliselt mõtlema 😀 

Küsiksin ka Teie käest, et mis oleks optimaalne kogus pidades silmas koogi säilimist? Ma ei julgenudki sellepärast väga üle 3 portsu teha, sest ma ei tea, kuidas see säilib. 

Kui tuleme söömise juurde, siis ma olen nii öelda eeltoiduks teinud vabavara – porgand, lillkapsas, tomati kettad. Samuti valisin hommikusöögiks omlett seemneleivaga ja sealt jäänud pirni sõin koogi kõrvale, et olla ikka kindel, et kõht sai täis. Seega tulebki selliste toitude kõrval kindlasti süüa vabavara. 

Tahtsingi sellise väikese ülevaate teha. Sain täna pildid kätte ja õhtul vaatan kodus, kas kannatab mõnda kasutada, et üks enne ja pärast postitus teha 🙂

 

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



Teekond
72438 lugemist / 29 fänni
Minust

Olen 23 aastane tudeng, kes on esialgu omal käel ja siis Fitlapi abiga kaotanud juba 30 kg. Suured isud ründavad ka mind, aga tänaseks olen saanud need enam vähem kontrolli alla ja tunnen igati rõõmu Fitlapi kava järgi söömisest.

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

Fitlap meeldib mulle seetõttu, et siin on meeletus koguses retsepte ning midagi ei ole kivisse raiutud. Kui ei sobi mingisugune toiduaine või retsept saab täiesti vabalt ja igasuguse pingeta valida uue. Samuti on toidud tohutult maitsvad ning vähemalt hetkel minu jaoks ka parajalt suured. Tühja kõhtu ei pea kartma!

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva