107305 kasutajat 486 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Jaga Facebookis

Nädala kokkuvõte ja uued eesmärgid


Alustan siis kohe hommikut ülevaatega eelmisest nädalast. Kokkuvõttes ma olen väga rahul. Sain ennast viimati kaaluda reedel, kuna noormehe juures kaalu ei ole. Selle seisuga on nädala jooksul kaalu läinud 1 kg, mis on ikka väga hea tulemus ja jääb täpselt tervisliku kaalulangetuse vahele. Kuna esmaspäeval lähen spordihoonesse trenni, siis saan seal ka korra kaaluda, et vaadata, kas nädalavahetusega on midagi muutunud. 

Lähme nüüd eelmise nädala eesmärkide juurde: 

  1. Olla nädala sees 100% kavas ja noormehe juures olles 50% kavas – √ Loeksin selle kindlasti tehtud, sest noormehe juures olen nüüd reede 75% kavas ja laupäeva täiesti 100%. Sama saab öelda ka tänase kohta ma arvan, sest pudru juba söödud ja ees ootab eilsest alles jäänud veiseburger koos hilisõhtusöögist laenatud kartuliga ning õhtul siis profeel lisanditega. 
  2. hoidun soolastest snäkkidest – Kohati √ aga samas ka  χ.  Kindlasti sõin vähem soolaseid snäkke, kui varem. See nädal ainult ühel õhtul. 
  3. magusa puhul piidrun ainult tellitud yummikommidega –  χ. Lisaks yummikommidele ostsin ka ikkagi ühe paki lutsukomme juurde ja ka sealt varastasin paar tükki. Samas nüüd reedest pole üldse magusat söönud. Seega see punkt ei oleks täielik läbikukkumine, aga oleks saanud kindlasti paremini. 
  4. käin trennis vähemalt 3 korda –  √ Tegelikult tegin lausa neli korda. Üks kord oli küll mäng, aga kindlasti üks korvpallimäng läheb trenni alla. Mängisin siis 2x korvpalli, korra bodypump'is ja korra tegin Fitlapi enda algajate kodust treeningkava
  5. suurendan taas vee joomist –  Olen teadlikult võtnud enda juurde koguaeg klaasi vett ning tuletan meelde endale, et sealt tuleb ka juua. Noormehe juures olen ka sama käitumisiviisi järginud ja kindlasti olen joonud rohkem vett, kui varasemalt tema juures olles.  
  6. kaalun ainult 1 kord nädalas χ. Ikka tahan minna ja koguaeg vaadata, mõtlemata, et näiteks kahe päevaga midagi ei juhtu ja ma ise ainult tekitan endale liigset stressi, kui ei näe seal mingeid maagilisi numbreid, mida ma oma peas ootan. 

Uue nädala eesmärgid: mõned jäävad samad, mis eelmisel nädalal, aga mõned eesmärgid võivad ka muutuda. 

  1. Olla nädala sees 100% kavas ja kodus vanemate juures olles 50% kavas – 100% saavutamine nädala sees pole kindlasti probleemi, sest täna õhtul plaanin endale koogi valmis teha ja seakaelakarbonaadist lihatükid. Samuti olen ostnud endale ka juba profeel kohupiima kaheks lõunaks, kuhu kook ei mahu. Ma panen juba eeldusena vanemate juurde 50%. Laupäeval on kindel, et hommikusöök ja lõuna on kavas, aga õhtusöök tuleb kindlasti kavaväline, sest plaan sünnipäeva pidada. Magustoiduks teen kindlasti Fitlapi kooki, aga muu külmalaud tuleb niii nagu alati (täidetud munad, singirullid, lavašš). Pühapäev on siis kindlasti jääkide söömine, aga samas ei pruugi ka. Eks see paistab, mis nädalavahetusel saab, aga suuri lootusi ma ei püstita. 
  2. magusa puhul piidrun ainult tellitud yummikommidega ja juba ostetud kommipakiga – seega see nädal ma juurde midagi ei osta magusat ja luban ainult endale seda, mis on mul juba olemas. Sünnipäevaks teen kindlasti fitlapi kooki ja ma arvan, et kui mulle tuuakse magusat, siis selle jätan koju. 
  3. hoidun soolastest snäkkidest – see nädal ütlen ei popkornile, sest muust juba hoidusin ka eelmine nädal. 
  4. käin trennis vähemalt 3 korda – broneerisin endale juba koha esmaspäevases bodypump'is ja teisipäevases aeroburn'is. Kuna esmaspäeval jääb korvpalli trenn ära, siis asendasin selle jõutrenniga ja teen aeroobse trenni siis teisipäeval. Kolmapäeval on arvatavasti uuesti korvpall ja neljapäeval üritan jõuda teha ka Fitlapi treeningkava, aga see ei ole eesmärk omaette. 
  5. kaalun ainult 2 korda nädalas – tahan kaaluda esmaspäeval enne bodypump'i, sest sealne kaal ei ole nii ebausaldusväärne, kui mu enda kaal. Teise korra kaalun siis kodus, kas reedel või nädalavahetusel. 

Kokkuvõtteks võib öelda, et kõik läheb praegu ilusti ja samal teel tuleb ka jätkata 🙂 

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



Teekond
49732 lugemist / 14 fänni
Minust

Olen 23 aastane tudeng, kes on alles teel tervislikuma toitumise poole.

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

Fitlap meeldib mulle seetõttu, et siin on meeletus koguses retsepte ning midagi ei ole kivisse raiutud. Kui ei sobi mingisugune toiduaine või retsept saab täiesti vabalt ja igasuguse pingeta valida uue. Samuti on toidud tohutult maitsvad ning vähemalt hetkel minu jaoks ka parajalt suured. Tühja kõhtu ei pea kartma!

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva



Ei, aitäh. Ma ei soovi endale tasuta toitumiskava.
Blogi Challenge