112416 kasutajat 498 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Minus on jõudu


See lause tuli mulle pähe just täna, kui ma käisin trennis. Käisin esimest korda Maaülikooli võistkonna treeneri poolt tehtavas ringtreeningus, mis ongi mõeldud siis ainult võistkonnale. Koosnes kuuest erinevast nii öelda punktist ning tegime läbi kaks ringi. Harjutused olid näiteks 20 kg kangiga kükid, seljatõmbed, aga ka lihtsad kätekõverdused. Treeningu lõpetasime kõhulihaste harjutustega. Kokku kõva tund. Hirmus palav oli, aga saan esimest korda öelda, et ei olnud väga raske. Oli kindlasti raskeid hetki ning üleüldiselt ma ikka tunnen, et ma tegin trenni, aga ühegi harjutuse puhul ei tekkinud seda alla-andmise tunnet. Olid isegi mõned harjutused, mida ma vanasti poleks absoluutselt jõudnud teha, aga nüüd panin nagu vana professionaal 😀 Igatahes väga hea emotsiooniga trenn. 

Muidugi kõige parema emotsiooni ma sain eilsest, aga ma mõtlesin, et ma sellest muutusest ei kirjuta ennem pikemalt, kui ma olen kätte saanud ka mingisugused pildid, et siia ka panna. Igatahes seong on mega ilus ja kui ma kartsin, et Diana Arno kleidid ei lähe mulle selga, siis ka see oli täiesti asjatu kartus 😀 Aga eks kõigest sellest pikemalt siis, kui pildid käes. Minu lugu iseenesest ilmub oktoobri Ilugurus. 

Kaalunumber on ka jälle väiksemaks läinud. Nüüd olen juba 77kg klubis. Tahaksin saada sinna 75 kg klubisse ja arvan, et siis hakkan tegelema säilitamisega. Eks sinna on alguses vaja jõuda, aga ainult 2 kg ja natuke peale on veel minna. Oktoobris plaanin ka kehakoostise analüüsi teha ehk siis saab ka teada mida ja kui palju veel langetama peaks. 

Toitumine on olnud ka igati korras. Olen söönud ikka oma vanasid häid toite, mida eelmistelgi päevade – omlett seemneleivaga; Mehhikopärased suupisted – hommikul omleti kõrvale ei söö puuvilja, vaid söön selle lõunasöögi juurde; Fish ja Chips (kana asendusega) ja juust ja õun. Isegi kolmapäeval, kus päev kestis 9.00-18.00 olin kavas, kuid pilte ei teinud. Sõin hommikuks omletti seemneleivaga, lõunaks enne pildistamist Mehhikopäraseid suupisteid. Kuna mul vee joomine oli üsna harv, siis mul bussijaama jõudes pea natukene valutas. Siis ma otsustasin, et ma teen selle nädalase patutoidukorra ära ja sõin kohvikus sooja toitu – kana sinihallitusjuustu kastmes – ja sinna kõrvale ühe rummisaia. Peavalu kadus kohe. 

Täna ostsin valmis toidud ka endale järgnevaks kolmeks päevaks. Laupäeval lähen Naiskodukaitse sellistele natukene lõbusama alatooniga võistlustele Manöövrid, mis hakkavad kell 9.45 väljasõiduga ja lõppevad täitsa hilja õhtul. Hommikul plaanin korralikult süüa ja enda lõuna ka kaasa teha. Tean, et saame mingisugused toidupakid ka, aga ma üritan seal pakutavast loobuda hetkel. Õhtul peaks saama sealt poolt suppi ja kooki. Võib-olla supi ikkagi söön ära ja koogist loobun, aga võimalik, et jätan ka supi söömata ja söön enda tehtud kavasuppi, kui koju jõuan. Eks see paistab juba siis olenevalt sellest kui läbi see võistlus võtab. 

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



Teekond
65855 lugemist / 25 fänni
Minust

Olen 23 aastane tudeng, kes on esialgu omal käel ja siis Fitlapi abiga kaotanud juba 30 kg. Suured isud ründavad ka mind, aga tänaseks olen saanud need enam vähem kontrolli alla ja tunnen igati rõõmu Fitlapi kava järgi söömisest.

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

Fitlap meeldib mulle seetõttu, et siin on meeletus koguses retsepte ning midagi ei ole kivisse raiutud. Kui ei sobi mingisugune toiduaine või retsept saab täiesti vabalt ja igasuguse pingeta valida uue. Samuti on toidud tohutult maitsvad ning vähemalt hetkel minu jaoks ka parajalt suured. Tühja kõhtu ei pea kartma!

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva



Ei, aitäh. Ma ei soovi endale tasuta toitumiskava.