120712 kasutajat 510 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Loomingulised trennid vol 2


Viimased päevad on siin vähemalt täiesti hea ilm olnud. Pool päeva on suhteliselt ilus ja teine pool kipub ära vajuma, aga kõik oma asjad saab tehtud. Tulles pealkirja juurde, siis olen ikka puhkuse ajal üritanud võimalikult palju trenniga ka tegeleda. Eile oli teine pool päeva juba päris ilus, siis tuli see kuidagi ära kasutada, sest olime suht terve päeva toas passinud. Noormehe aias on batuut ja otsustasin selle siis ära kasutada. Tegin 10 minutit järjest hüppamist, mis koosnes siis tavalistest hüpetest, hüpetest, kus ise peab jalad tõmbama peaaegu lõua alla 😀 ja siis paremal ja vasakul jalal mõned hüpped. Tegin ka paar kükki. Vahele tegin siis jälle oma harjutuste seeriad ja neid tegin siis 2 korda. Vaatasin, et ajaliselt läks ühe seeria tegemiseks 12 minutit. Tegin nagu ikka – kõht, käed ja selg. Jalgu polnud vaja teha, sest ilmselgelt ju hüppamisega said need paraja koormuse. Täna on olnud ka ikka väga hea ilm, siis otsustasime minna Elva seiklusparki. Eelnevalt olgu öeldud, et ma olen ikka suht kõrgust kartev inimene. Atraktsioonidel, kus oli peamiselt vaja ainult jalgu ja kätel oli toetav funktsioon, sain ma imehästi hakkama ja siis tuli see üks atraktsioon, kus oli vaja suures osas ka käsi. Atraktsioon ise oli selline, et  puust redelid (ainult 3 suurema vahega) rippusid väikeste vahedega ja siis pidi astuma redelilt redelile. Kui poleks noormeest kaasas olnud, siis sinna ma oleks jäänud ka. Kätes oli lihtsalt suhteliselt null jõudu. Imelik on see, et ma ju tean, et ma olen kinni rakmetega ja midagi ei saa ju juhtuda, aga selline paanika-jaanika tuli, et endal oli ka pärast natukene piinlik  😀 . Ühesõnaga ronisime peaaegu  2 tundi ja kui seda ma ei loeks trenni alla, siis ma ei teagi, mida võiks sinna alla lugeda. Igatahes väsimus on peal. Viimast rada ma ei võtnudki ette, sest selleks ajaks oli juba väsimus  kontides ja nähes, kui kõrge see rada oli, kadus ka isu ära. Iseenesest soovitame seda külastada, sest rajad on ikkagi suhteliselt lihtsasti läbitavad, aga samas ka piisavalt fun.

Toitudest ma iga päev ei ole päris korrektseid pilte teinud, aga no söön ma ikka samu asju. Eile oli söögiks müsli profeel joguritga; lõunaks oasalat ja õhtusöögiks tegime ise šnitsleid. Vaatasin, et see meil isegi kavas olemas, aga noh ilmselgelt see ei olnud kavajärgne õhtusöök. Samas ma ei tundnud, et ma oleks üle söönud seega ma ei põe selle üle. Ma olen vist ühe korra teinud ka reaalselt kava järgset šnitslit ja tatrajahuga ja no minu arvates see oli lihtsalt õudne. Never again. Täna hommikuks sõin singivõileiba (pilti ei teinud) ja lõunaks tegin nüüd paariks päevaks kartulisalatit (3 pilt). Vot see on toit, mida on lihtsalt jõhker kogus. Õhtuks söön jälle šnitslit ja mul on kahtlane tunne, et täna õhtul luban endale ka ühe siidri, aga ärge seda kellelegi öelge 😀 . Ega muud juttu ei olegi praegu rohkem. Tuleb nautida puhkuse viimaseid päevi edasi 

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



Teekond
73204 lugemist / 29 fänni
Minust

Olen 23 aastane tudeng, kes on esialgu omal käel ja siis Fitlapi abiga kaotanud juba 30 kg. Suured isud ründavad ka mind, aga tänaseks olen saanud need enam vähem kontrolli alla ja tunnen igati rõõmu Fitlapi kava järgi söömisest.

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

Fitlap meeldib mulle seetõttu, et siin on meeletus koguses retsepte ning midagi ei ole kivisse raiutud. Kui ei sobi mingisugune toiduaine või retsept saab täiesti vabalt ja igasuguse pingeta valida uue. Samuti on toidud tohutult maitsvad ning vähemalt hetkel minu jaoks ka parajalt suured. Tühja kõhtu ei pea kartma!

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva