95773 kasutajat 426 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu,
ole terve ja hoia kokku raha.


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Jaga Facebookis
Teekond on valinud enda tervisliku eluviisi abikäeks Fitlapi ning soovitab seda ka sulle.
Laupäev on lebopäev
04.02.2017

Eile mainisin, et lähme noormehe sõprade juurde ja arvatavasti on mul vaja iseloomu kasvata. No ütleme nii, et iseloomu oli täpselt nii kaua, kuni popkorn lauale toodi. Seda värki pean ikka harjutama. Samas nosisin ikka oma porgandit ja paprikat ka. Kuna hetkel ei ole ühtegi sellist nii öelda korralikku pattu pidanud, siis väga ei muretse ka selle reede õhtu pärast. Muidugi, samas ei tohi lasta valvsust alla ja tabada ennast mõtetelt, et no ma söön nüüd selle ka, et pole ju hullu. Täna igatahes on jälle 100% hästi läinud. 

Hommikut alustasin mõnusa pudruga, millele lisasin mustsõstraid ja muidugi ka pähklipuru. Lõunaks tegime veiseburgerit. Otsisin isegi ekstra Fitlapi toetusgrupist Facebookis vanu teemasid, et mis hapukurk oli see, mida lubati meil süüa. Võtsin hilisõhtusest söögist juustu ja sain seda ka panna burgeri vahele. Samuti võtsin hilisõhtusest söögist porgandi, mille asendasin kartuliga ja nii sain burgeri kõrvale ka kodutehtud "friikartulid". Need olid aga veel ahjus, kui burger juba valmis oli ja pilt tehtud sai. Seega neljandat toidukorda mul täna ei tule, kuna sõin selle ära põhimõtteliselt lõuna/õhtusöögi kõrvale. Magasime täna kaua ja hommikusöök oli ka suhteliselt hiline nii et pole mingi probleem süüa üks toidukord vähem (ma küll ütlen üks toidukord vähem, aga igaks juhuks siis mainin, et see üks toidukord läks õhtusöögi sisse). 

Vaatame hoopis täna "Ooperifantoomi" ja arvatavasti selle kõrvale teen endale ühe mõnusa profeel jogurti ja banaani segu. Lisaks toitumisele on mul hetkel veel vee joomine ka päris hästi läinud. Nädala alguses kirjutasin üheks eesmärgiks, et jooksin noormehe juures rohkem vett ja nii olen ka oma eesmärgist kinni pidanud. Kindlasti ei joo ma iakka nii palju, kui ma nädala sees joon, aga kohe kindlasti rohkem, kui ma vanasti tema jurues jõin. 

Fototõestus: fotol on siis eilneõhtune "snäki" taldrik ja tänased toidukorrad: 

Uuest nädalast hakkab uuesti kool ja eks siis paistab, milliseks mul need toidukorrad kujunevad. Hetkel on jälle hästi see, et järgmisel nädalavahetusel plaanin koju minna, mis tähendab, et jällegi saab pühapäeval juba uueks nädalaks toidud valmis teha ja nii aega kokku hoida. Eesootavate nädalate puhul aga osutub kindlasti raskeks see, et kaks nädalat järjest nüüd plaanin sünnipäeva pidada – perega ja siis sõpradega. Pere peole ma juba mõtlesin ka, et magustoiduks teen Fitlapi koogi ja muu söögi lasen siis patutoidukorraks, kuigi lauale plaanin panna singirulle, täidetud mune ja lavašši. Sõpradega pidu tuleb 100% patukas. 

Homme annan siis ülevaate nädala eesmärkide täitmise kohta ja teen plaani uue nädala kohta 🙂

Teekond on valinud enda tervisliku eluviisi abikäeks Fitlapi ning soovitab seda ka sulle.


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva



Ei, aitäh. Ma ei soovi endale tasuta toitumiskava.