Suvepakkumine - 30% Kasuta kohe

Hea on, kui ei ole aega mõelda

Varasemad päevad ma olen kurtnud natukene tühja kõhtu pärast lõunasööki, siis täna seda öelda ei saa. Eelkõige sellepärast, et täna oli pikk loengupäev ja lihtsalt ei olnud aega mõelda selle peale, et tahaks hirmsasti süüa. Küll aga on mul vist täna käes see päev, kus tuleb nii öelda selgroog murda – nii nädala kui ka toitumises. Täna koguaeg keegi sosistab mulle kõrva, et aga teeme ühe väikese šokolaadi või täna isegi ma korraks mõtlsin, et võtan Hesburgerist ühed väikesed friikad. Hesburgeris käisin, aga võtsin ühe piimakohvi, sest lihtsalt nii külm oli. Seega võin juba etteruttavalt öelda, et ühtegi patust toidukorda ei ole täna olnud. 

Minu tänane toit ongi olnud siis samasugune nagu ikka – puder piima ja banaaniga; singivõileib koos ühe õunaga (õuna otseselt pole ette nähtud, aga ma muidu lihtsalt olen näljas); kanakintsuliha riisiga ja hilisõhtul smuuti. Täna panin kanakintsulihale juurde herneid. Mõne uue kasutaja võib see kindlasti ajada segadusse, aga kuna mina võin ennast julgelt vanaks kasutajaks pidada, siis lähtun meile teada tuntud 30grammi reeglist 😀 Siinkohal on ka hea koht öelda, et mulle vanast väga palju ei meeldinud niimoodi herned sooja söögi sees. Suvel võisin neid krõbistada, aga suur fänn ma ei olnud. Nüüd olen paar korda saanud taevalikku hernepüreed ja rohkem Fitlapi pärast pidanud neid hakkama sööma ning mulle meeldib! Üks koht, kuhu ma ei taha neid kunagi aga näha on salatid 😀 Kunagi ammu ma nägin teemat, kus keegi küsis, et kas saaks kartulisalatit tummisemaks teha, et tahaks herneid panna. Minu maitseelistuste järgi on herneste ja näiteks ka maisi lisamine üks suuremaid patte, mida kartulisalatile teha saab 😀 Ma ei ole isegi suur fänn, kui seal marineeritud kurk on. Sellepärast mulle väga meeldib Fitlapi retsept, kus neid ei ole ette nähtud. Aga nüüd siis pildi aeg. 

Olen varasemalt ka rääkinud, et plaan peab olema ja olen ka ise endale plaani valmis teinud. Plaan siis just toitumise näol. Nüüd mul jälle saavadki enamused söögid otsa ja pean tegema uue kolmepäeva plaani. Panen siia ka kirja, siis on ka endal silme ees olemas. 

Neljapäev – puder banaani ja piimaga; singivõileib; hakklihakaste; smuuti
Reede – omlett seemneleivaga; oa-singisalat; hakklihakaste; juust ja viinamari (juust ja õun)
Laupäev – omlett seemneleivaga; oa-singisalat; hakklihakaste; juust ja viinamari 
Pühapäev – proovime esimest korda kreppe kohupiima ja vaarikatega; oa-singisalat; PATUTOIDUKORD – see on vist tänane nõrkus, aga ma juba kuhjan sinna endale igasuguseid patuseid asju. Kindlasti ma tahan süüa kas šokolaadi või jäätist, aga luban endale, et mõlemat ei söö. Kindlasti teeme ära oma kasvatatud põldoad soolavees keetes. Praegu ma tunnen, et ma tahaks rämpstoitu Elva moodi ehk siis kas Waksali burgeriputka mingisugust väga head burgerit või Olerexis pakutavat wrappi või burgerit. Lõpuks võib minna ka nii, et sööme lihtsalt tavalist õhtusööki 😀 Eelnev tekst oli lihtsalt heleroosa unistus. 



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

ALUSTA TOITUMISKAVA KASUTAMIST KOHE!


Fitlap toitumiskava aitab langetada kaalu ja saavutada unistuste vormi. Saate ka edaspidi süüa tavalisi, kiiresti valmivaid ja maitsvaid toite.

Vali periood

Vali maksemeetod

Mobiilimakse

Ühe kuu makse

Tellimuse summa lisandub igakuiselt telefoniarvele.

14.99€ kuus

Valitud

Sisesta oma telefoni number

Peale numbri sisestamist saadame sulle SMSiga kinnituskoodi.

Sinu mobiilimakse õnnestus

Konto olemas? Logi sisse