110030 kasutajat 491 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Ühe jalaga homses.


Olen jõudnud punkti, kus olen higistanud läbi rohkemast kavast kui veel teha on. Täna algab kuues nädal. Ja täna ma peangi tunnistama, et ei jõua ära oodata, et see nädal ka sama kiirelt läbi saaks kui eelmised, sest käes on viimane nädal teisest faasist, mis tähendas nelja ühesugust nädalat. Minu suurimaks rõõmuks on KÕIK treeningud seni olnud täiesti nauditavad ning otsest põhjust nagu tüdimuseks ei olegi, aga vaheldust tahaks! Järgmine nädal juba saab, ja siis saab seda juba korralikult!

Praegu ruttan aga täiesti igasugustest sündmustest ette ning räägin veidi edasistest plaanidest või nende puudumisest.

Nimelt olin mõelnud praeguse kava eduka lõpetamise (ma ei näe ühtki põhjust, mis ma peaks praegu sussid seinale viskama) järel taasalustada Kayla 12-nädalase kavaga. Praegune kava on füüsise ja jõu parendamiseks kindlasti väga hea, tänu millele Kayla kava tundub ka täiesti (algusest lõpuni) teostatav. Lisaks olen siin juba parajalt harjutanud oma plaanidest kinnihoidmist. Küll aga on teatud AGAd (nagu ikka).

Nimelt kuna ma ei taha treeninguid vahelt ära jätta (sest pärast nädalast pausi on väga raske leida motivatsiooni kuskilt poole pealt jätkamiseks), aga mul on planeeritud kahe tarkusehamba eemaldus (esimene läheb vahetult pärast praeguse kava lõpetamist, järgmine septembri lõpus/oktoobri alguses), siis pean ilmselt selleks üheks vahepealseks kuuks mõtlema midagi muud välja (võib-olla kombineerima praeguse kava harjutusi Kayla omadega? Tegema nii-öelda üleminekuperioodi) ning täiskoormusel Kayla planeerima oktoobrisse. Nüüd pöidlad pihku, et ma taastuksin piisavalt kiiresti ja ilma suuremate tagasilöökideta, sest näiteks 9.10 alustades saaks 12 nädalat täis täpselt vana-aastaõhtul. Oleks päris ideaalne ajastus küll. 01.01.2018 langeb täpselt esmaspäevale, nii et siis oleks hea juba järgmise 12 nädalaga algust teha.

Seda kõike muidugi (tõele au andes) kõikvõimalikest sündmustest kaugele-kaugele ette rutates.

Kaheksa nädalaga (treeninguid viis):

  • Kõht -11,3 cm
  • Rind -7,6 cm
  • Õlavars -4,1 cm
  • Puus  -4 cm
  • Reis -3,2 cm
  • Kaal -6,6  kg, viimase nädalaga -0,7 kg.
Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



Sweatit.
52115 lugemist / 30 fänni
Minust

Esimest korda liitusin 72,5-kilosena juulis 2016. Aasta jooksul enda nõrkustele pidevalt järgi andes oli 12. juuniks 2017 mu kaal tõusnud 77,9 kiloni. Hetkeseis (27.08.2017) – Kaal: 70.0 Trenn: 1. kava tehtud, 2. alustan 09.10.17.

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

FitLap on täiesti ideaalne keskkond enda toitumisharjumuste parandamiseks ilma millestki loobumata. Lihtsasti järgitavaid retsepte jagub absoluutselt igale maitsele :)!

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva



Ei, aitäh. Ma ei soovi endale tasuta toitumiskava.