110140 kasutajat 492 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Ma kutsun Su välja.


On aeg väljakutseteks ehk ma olen jõudnud oma jälgitava treeningkava lõpusirgele (JUBA!?) ning põhiosa (ma tegin veel kardio pooltunni ka otsa) tänasest trennist moodustas justnimelt üks väljakutse.

Välja kutsusin ma muidugi iseenda, oma vastupidavuse ja tugevuse. Kutsun Sinu ka!

Mida see challenge endast kujutas?

Alustuseks nii-öelda soojendus:

1 seeria ja 10 kordust kõiki järgnevaid harjutusi: sumo squats, push ups, superman, forward lunges, butterfly sit-ups.

Challenge:

(Mina kasutan järgnevaks äppi “IntervalTimer”, mis võimaldab panna aja jooksma nii, et iga minuti järel annab piiksuga märku)

 

Esimese minuti jooksul tee 4 kosmonauti, puhka ülejäänud aeg.
Iga järgneva minuti jooksul lisa 1 kosmonaut, puhates ülejäänud aja.
Küsimus on, mitu minutit Sina vastu pead?

 

Enne trenni.

Enne trenni olin ma endast väga heal arvamusel. “no 18 kosmonaudini jõuan kindlasti, see on siis.. 15 minutit.“ ja “Seda võikski ju jääda tegema?” ja “oi, ma saan pärast kirjutada, kui badass ma olen”.

Reaalne tulemus.

Tuleb välja, et nii badass ma pole, et seda tegema jääkski. Nii badass pole ma ka, et isegi 15 minutit suudaks vastu pidada. Kas teate, millega ma EI arvestanud? Iga uue minutiga on selja taga järjest rohkem füüsilist tegevust, iga lisandunud kosmonaudiga on uue minutini jäänud vähem aega puhkamiseks. Kui ma esimesel minutil sain puhata 42+ sekundit, siis teisel minutil oli see juba 40 sekundit, kolmandal ca 38.

Ma pidasin vastu 8 minutit. Ma tegin ära nii-öelda 11 kosmonauti, mis on tegelikult (kui nüüd arvutama hakata) võrdne lausa 60 kosmonaudiga.

Kas ma olen varem öelnud, et kosmonaudid on minu kõige vähemlemmikumad harjutused? Kindlasti olen. Ja ütlen veel kord – ma ei salli neid hüppeid ÜLDSE ja ma tegin 8 minutiga ära 60.

Kuna 8. minutil jäi puhkamiseks aega ca 10 sekundit, siis üheksandale minutile ma täna enam ei suundunudki. Ma lihtsalt ei jõudnud selle ajaga isegi korraks rahulikult hingata.

Seega jah, nii võimas ma pole, et jõuaks (15 minutit = ) 165 teha või jäädagi tegema (püüa mõistust).

Järgmisel neljapäeval on see katsumus uuesti ees. Näis, mis ma siis tulemuseks saan. Täna on aga kahju sellest, et ma seda trenni seitsme nädala eest ei teinud, et oleks kohe reaalne võrdlus silme ees, kas füüsis on selle ajaga paranenud..

Niisiis! Kui Sul põlved vähegi lubavad, siis proovi järgi ja anna teada – kui kaugele Sina jõudsid?

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



Sweatit.
52239 lugemist / 30 fänni
Minust

Esimest korda liitusin 72,5-kilosena juulis 2016. Aasta jooksul enda nõrkustele pidevalt järgi andes oli 12. juuniks 2017 mu kaal tõusnud 77,9 kiloni. Hetkeseis (27.08.2017) – Kaal: 70.0 Trenn: 1. kava tehtud, 2. alustan 09.10.17.

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

FitLap on täiesti ideaalne keskkond enda toitumisharjumuste parandamiseks ilma millestki loobumata. Lihtsasti järgitavaid retsepte jagub absoluutselt igale maitsele :)!

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva



Ei, aitäh. Ma ei soovi endale tasuta toitumiskava.