109981 kasutajat 491 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Keep it simple.


See proper toitumise teema ei ole sugugi raske, kui on vähegi viitsimist end paaril korral nädalas kokku võtta, menüü läbi mõelda ja teatud ettevalmistused teha. Ma tean täpselt, kuivõrd edukalt mu päev möödub, puhtalt selle põhjal, kas mul on toit ette tehtud või vähemalt käigud (nt hommikune ajakasutus) läbi mõeldud.

Et ma üsna sageli olen nädalavahetuseti Pärnus, siis pühapäeva õhtuti Tallinnasse jõudes on toidupoodi minemine viimane käik, mille ette tahaks võtta (söögitegemisest rääkimata). Aga muud moodi ka alati ei saa – kui mul pole vähemalt järgmiseks päevaks söök valmis tehtud või kontrollitud, et kõik vajalik on olemas, on üsna suur võimalus valesid valikuid teha.

Olen päris mitmel korral diivanil lamanud ja mõelnud, kuidas üldse ei taha püsti tõusta, et köögis tegutsema hakata. Kaine mõistus on seni peale jäänud ja nii ongi järgmiseks 3-4 päevaks toit karpidesse ära jagatud.

Eile läks veel üks kolleeg puhkusele – jälle laual kringel (ikka minu kõrval kohe). Mul oli õnneks kott jälle toitu täis ja mitte kuidagi ei taha õhtul seda toitu sama targalt koju tagasi vedada, seega oma toit jäi sõelale. Sõin oma (riisinuudli-singipastast aretatud) riisirooga ja müslit jogurtiga. Maitses kõik ilmselt pareminigi kui see kringel.

Oma patukaid planeerida on ka praegu lihtne – igal nädalavahetusel juhtub olema kellegi sünnipäev või kohtumine heade sõpradega, nii et on kuidagi eriti kerge oma isusid kontrollida ja mõelda, et ei jää ju millestki ilma (kuigi paljud nii kipuvad arvama). Välja-arvatud Steffani pitsa, mis juba pikalt oma korda ootab. Eile õhtul tõstiski pead meeletu isu selle järele ja et ma täpselt õigel hetkel nägin Facebookis ka kellegi pilti tortillapõhjal pitsast, siis koju jõudes ta ka valmis tegin.

Mul oli isegi kõik vajalik olemas – tortillapõhjad, suitsusink sealihast, feta juust ja tomatipasta. Isegi jalopenod olid olemas, et veidi vürtsi lisada (ma võiks neid pipraid sööma jäädagi). Tuli äärmiselt minimalistlik (ma ikka kipun alati ’mida rohkem seda uhkem’ mentaliteeti rakendama) ja ülimaitsev õhtusöök. Ning kuigi tortilla tuli sügavkülmast, siis see erilist sulamisaega ei nõua ja panin lisandid kohe pärast kaalumist põhjale ja toidu ahju. 15-20 minutiga oli valmis.

Ja kuna see tõesti hea tuli (olen ka varem teinud, aga ikka lisanditega liialdanud..), siis täna on menüü sama! Soojalt soovitan (soojalt).

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



Sweatit.
51985 lugemist / 30 fänni
Minust

Esimest korda liitusin 72,5-kilosena juulis 2016. Aasta jooksul enda nõrkustele pidevalt järgi andes oli 12. juuniks 2017 mu kaal tõusnud 77,9 kiloni. Hetkeseis (27.08.2017) – Kaal: 70.0 Trenn: 1. kava tehtud, 2. alustan 09.10.17.

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

FitLap on täiesti ideaalne keskkond enda toitumisharjumuste parandamiseks ilma millestki loobumata. Lihtsasti järgitavaid retsepte jagub absoluutselt igale maitsele :)!

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva



Ei, aitäh. Ma ei soovi endale tasuta toitumiskava.