109792 kasutajat 490 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Kaks imelist-imelist kuud!


Hommikul mõtlesin, kas täna midagi kirjutada, mida kirjutada. Üks mõte nagu oli.. teemal, mis muutuseid ma enda juures olen märganud, aga tundus kuidagi liiga suvaline, arvestades, et täna on täiesti suvaline laupäev (trennikava lõppakordiks oleks selline postitus aga nt ideaalne). Aga kui ma nüüd juhuslikult avastasin et täna on 12. kuupäev ehk mul täitus kaks kuud Fitlapiga jätkamisest, siis tundus see ühtäkki väga paslik moment tagasi vaadata ja iseendale (ja teistelegi, kellel parasjagu vaja) tumedamateks aegadeks motivatsiooni juurde lisada (ennetan!).

Alljärgnevalt mõned muutused, mida olen osanud täheldada võrreldes kahe kuu taguse seisundiga (täpselt sellises järjekorras nagu nad mulle meelde tulid, mistõttu lähen ka kaootiliselt ühest kategooriast teise):

  • Mul on tohutult palju energiat.
  • Ma olen märkimisväärselt positiivsema mõtlemisega ja tegusam (mitte ainult trennisaalis, aga ka sõpradega on tahtmist jälle ühiseid plaane teha – vahepeal otsisin ainult vabandusi, miks öelda ei).
  • Mu unekvaliteet on 100% teine (v.a mõned üksikud ööd viimasel ajal, kui sügavasse unne justkui ei jõuagi ja pidevalt hekseldan ühest asendist teise).
  • Ma olen (tänahommikuse seisuga lausa 7,4 kg) väiksem – kandsin sellel nädalal nahktagi, mille ostsin 2013. aasta augustis (aga mida polnud juba paar aastat kandnud, sest oli liiga-liiga kitsas) ja mis nüüd täiesti vabalt jälle selga läks.
  • Mu nägu meenutab vähem glasuuri täis pontšikut (nii kuju kui ka nahatervise poolest).
  • Ma olen heas mõttes edevam.
  • Mu vastupidavus (ja tahe minna lõpuni) on hüppeliselt paranenud – kosmonaudid, kätekõverdused ja kõik muu tuleb kergemalt välja, ja parema tehnikaga.
  • Mu pulss ei tõuse enam hetkega lakke – täna kulus ca 15 minutit trepil kõndimist (erinevatel kiirustel ja erineva tehnikaga) enne kui pulss 170 ületas.
  • Üks harjutus, mida ma viimase nelja nädala jooksul olen pidanud reedeti tegema on glider side lunges ehk libisev plaat jala all vaja teha väljaaste kõrvale. Treeningkava 3. nädalal, kui see harjutus esimest korda oli, ei suutnud ma tugijalga isegi 30’ kõverdada, et algasendisse tagasi suudaks tõusta. Eile suutsin puusa põlvepiirist allapoolegi lasta.
  • Ma higistan meeletult. Ma arvasin, et ma higistasin enne palju, aga täna ma pidin lausa neid samu trepiastmeid pärast trenni puhastama, sest ma olin täiesti läbimärg. (mind ajab see alati ennast nii naerma, nii et ma tõesti kirjutan pidevalt, kui märg mu nahk pärast trenni on).
  • Mu käed on väiksemad ja palju paremas toonuses.
  • Mu reied on väiksemad.
  • Mu rinnaalune rasvakude on vähenenud.
  • Ma upun väga paljudesse enda riietesse, mida ma veel 2 kuud tagasi enam kanda ei saanudki.
  • Ma olen (jällegi – tänahommikuse seisuga) 7,4 kg oma eesmärgile lähemal!
  • Mu motivatsioon on kordades kõrgem kui 2 kuud tagasi.

 

Uskumatu, mida korralik toitumine ja sihikindel tegutsemine teha võib! Ja veel niivõrd kiiresti..

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



Sweatit.
51515 lugemist / 30 fänni
Minust

Esimest korda liitusin 72,5-kilosena juulis 2016. Aasta jooksul enda nõrkustele pidevalt järgi andes oli 12. juuniks 2017 mu kaal tõusnud 77,9 kiloni. Hetkeseis (27.08.2017) – Kaal: 70.0 Trenn: 1. kava tehtud, 2. alustan 09.10.17.

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

FitLap on täiesti ideaalne keskkond enda toitumisharjumuste parandamiseks ilma millestki loobumata. Lihtsasti järgitavaid retsepte jagub absoluutselt igale maitsele :)!

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva



Ei, aitäh. Ma ei soovi endale tasuta toitumiskava.