XIX

Hei!

Proovin jälle nädalapostitustega järjele saada, väga ootamatult on nädalanumber juba 19. Kõik nädalad pole muidugi Fitlapi väärilised olnud, aga see üheksateistkümnes oli igatahes küll.

Ma usun, et läinud nädal on olnud minu kõige eeskujulikum nädal siiani. Patuõhtu sai tehtud kohe nädala esimesel päeval (ajaarvestus käib reedest reedeni) ja laupäevast alates käisin ilusti nööri mööda. Söögilauale ja kõhtu jõudsid põhitoidukordadena juurviljapüree erineval kujul kanaga, kapsahautis kartulitega, peedipüreesupp ja kindlasti midagi veel. Kuna olin üksi, siis sõin mitmeid asju mitmel erineval toidukorral, mis tegelikult on üsna tavaline. Söön pea alati eelmise õhtu sööki järgmise päeva lõunaks ka. Harjumus toitu karbiga tööle võtta pärineb juba Fitlapieelsest ajast, kus põhjus oli pigem raha kokkuhoius.

100% nädalast lahutasid mind üks tükk kooki, mõned õunad ja mõned lusikatäied kodujuustu. Natuke negatiivne oli selle kõige juures aga see, et ega see kaal eriti liikuda ei tahtnud. Nädala esimesel poolel seisis ta paigal või isegi tõusis, aga õnneks ei lasknud ma sel ennast liigselt muserdada. Mõtlesin, et ju kehal läheb lihtsalt veidi rohkem aega kõike seda lõunamaade jahu kaotada. Alles alates kolmapäevast hakkas kaal  grammhaaval vähenema ja tänaseks hommikuks saavutasin siiski viisaka -600grammilise languse. Mis on väga okei ja tõi mind taas 91ndatesse. Praeguse seisuga läheb veel kaks nädalat, et jõuda reisieelse kaaluni, aga kui nii kaua minema peab, siis so be it. Nüüd on teada, et ühe maksimaalselt lappamaläinud nädala vigade parandus võtab aega kolm nädalat. Ehk aitab see teadmine tulevikus asju mitte nii näpu vahelt lasta.

Asjade ohjes hoidmisele hakkab kindlasti kaasa aitama ka see, et alates järgmisest nädalast hakkan ma uuesti trennis käima. Esialgu ikka kolm korda vees ja ühe korra nädalas püüan aega leida Fitlapi videotrenniks. Kuigi ma olen juba vaikselt nende poolikute hilisõhtuste einetega harjunud, siis rohkem süüa on ikka tore 🙂 Ja eks see trennitegemine mulle ju tegelikult ka väga meeldib. Raske on pigem sinna kohale jõuda. Aga selle jaoks on mul ka enda ajule väike petuskeem. Nimelt ma oma ajule ei ütle, et ma nüüd lähen trenni ja seal on vesi märg ja külm ja seal läheb mitu tundi aega. Ma üritan oma ajule öelda, et ma pean lihtsalt korra enne koju minekut Revalist läbi minema. Nagu läheks käiks kiirelt poest läbi. Ja siis kohe koju. Ja siis kui aju aru saab, et misasja, me pidime ju korraks tulema ja siis kohe koju pleedi sisse sööma minema, siis on ta juba riietusruumis trikood selga ajamas ja pole enam kuskile pääsu 😀 Sellised skeemid siis.

Lootust on, et uus nädal tuleb jälle viisakas. Patusöögid saab kohe nädalavahetusel ära tehtud: laupäeva õhtul on minek sünnipäevale ja pühapäeval vanaemale külla. Peab natuke mõtlema, kuidas seda patueinet nende kahe ürituse vahel jagada, aga ülejäänud nädal kuni reedeni peaks olema üsna argine ja ilma eriliste takistusteta. Eks siis paista, kuidas see tegelikkuses minema hakkab.

 

 

 



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

ALUSTA TOITUMISKAVA KASUTAMIST KOHE!


Fitlap toitumiskava aitab saleneda ja saavutada unistuste vormi. Saad ka edaspidi süüa tavalisi, kiiresti valmivaid ja maitsvaid toite.

Vali periood

Vali maksemeetod