90987 kasutajat 427 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu,
ole terve ja hoia kokku raha.


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Jaga Facebookis
Seikleja on valinud enda tervisliku eluviisi abikäeks Fitlapi ning soovitab seda ka sulle.
Valikud
13.02.2017

Nädal on alanud kenasti, positiivselt. Hoolimata suurest külmast ja plassist ilmast. Kaalule pole ma igaks juhuks astunud, kuna pole tahtnud pettuda ja ilmselt oleks targem lasta ka muutustel natuke toimuda. Olen enam-vähem kenasti kavas püsinud ja püüan praegu keskenduda pigem kogustele kui niivõrd sellele, mida ma suhu panen. Ma ei ole kunagi suur rämpsufänn olnud, seega sellega mul suuri taltsutamatuid probleeme ei ole. Magusaisu kasvab küll vahepeal üle pea, mille lahendan siis mõne mõnusa smuutiga. Smuutid on lihtsalt fantastilised! Olen muidugi varasemalt paaril korral ka üsna kohutavaid tervisejooke kokku seganud, mida siis nina krimpsutades sisse olen libistanud, kuna pole tahtnud kasulikke asju raisku lasta. Praegu olen aga täiesti vaimustuses mangost ja ei ole vaja vist isegi kahte korda arvata, millega ma nüüd oma tervislikke eliksiire täiendan. See lõhn ja maitse, mmm… Kui ma saaks, siis ma vist mangost ainult toitukski kuniks ise üks suur ja ümar magus vili olen (ümara osa jätaks tegelikult välja). 

Hetkel maadlen tegelikult üksjagu ka vee tarbimisega. 2 L päevas tundub mulle natuke liiast kuigi tean, et see on väga normaalne. Ma lihtsalt ei tunne, et ma tahaks juua, aga võib-olla ei peagi tundma. Tean jah, et kui janutunne tekib, on keha juba veedefitsiidis, aga noh. Täna nägin näiteks kurja vaeva, et veelimiit täis saada ja pidin pidevalt endale vedelikku suht vägisi sisse kallama. See on kõik tegelikult väga kasulik ja harjutamise asi ma usun, pikalt ma sellepärast ei põe. Muidugi kui tundub, et piir on käes, ei maksa vist üle ka juua. Oma keha tuleks nii palju ikka tunda. Homme soetan mõned sidrunid ja greibid, et veele särtsu juurde anda.
Lisaks tekkis mul veel üks küsimus või mure: lugedes ja uudistades foorumis ringi, sattusin teemale kus räägiti sellest, et trenniga kaal seisab. Jäin mõtlema, et kuna mul endal on mingi väike lihasmass tegelikult olemas varasematest trennidest, siis võib-olla peaks ma praegu ainult toitumisele rõhuma ja kui sellega kaal ilusti alaneb hiljem treenimise juurde lisama? Olgu öeldud, et olen hetkel harrastanud ainult jõutrenni, kuna aeroobset ei saa mingitel põhjustel teha. Seega, treenida või mitte? Söö, et treenida, mitte ära treeni selleks, et süüa? Oeh.

Seikleja on valinud enda tervisliku eluviisi abikäeks Fitlapi ning soovitab seda ka sulle.


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva



Ei, aitäh. Ma ei soovi endale tasuta toitumiskava.