107305 kasutajat 486 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Jaga Facebookis

Null aega!


Null aega on mul olnud hetkel Fitlapi järgi toite teha! Mõni päev söön kaloraažilt vähem- mõni päev rohkem. Ei põe seda, sest treeninud olen igapäev korralikult 2-3 korda päevas. Mõni treening on vähem koorvam ja mõni on rohkem. Igapäev on põhimõtteliselt minu Polar m400 ees 230-310% päevast aktiivsust.  Seepärast ei põegi. 

Nüüd, aga lood teised. Et kuidagi normaalselt ja tervislikult raja peal olla, tekkis mul mure, et vahepeal on mul olnud piir viimasel ajal selline, et sööngi vähem kui energiat kulutan ja see on paha. Olen täheldanud tervise juures probleeme. Algas kõik sellega, et mul on kohe näonahk teine. Siis olen maru vastuvõtlik kergematele viirustele. Käisin ka Synlabi tegemas, kus mul oli hemoglobiini tase väga madal. Seega pöördun tagasi Fitlapi toidukava juurde, et olla tervislikul joonel ja hoida oma söömine korras. Tean, et see on puhas enda ettekääne, et mul pole aega. Varem ka ei olnud, aga ikkagi tegin endale toidud pühapäeviti kaasa ja nüüd kui seda aega töö mõistes on rohkem (vaba aega), siis ma lihtsalt, teate mida teen. Ei söö, vaid tegelen saja kümne muu asjaga, mida pole vaja. Ja ma ei söö ju korralikult jälle. Õnneks kaalu pole juurde tulnud. 

Trennid on korras. Ilusti ära jaotatud. Kes eelmist blogi luges, mille kirjutasin jaanuari alguses, siis teavad, et , mul on eraldi treeningud just jooksmisega seoses. Alustasin 9. jaanuaril. Ma olen äärmiselt uhke ja motiveeritud jooksutrennidega, et ükspäev ma läksin välja -7 jooksma kell 5 hommikul. Distantsiks oli 10 km. 

Praeguseni tuleb mul ühe nädala distantsiks kuskil -150 km. Olen praeguseks teinud 4 nädalat. Kaks nädalat koormavam ja nädal vahenädalat lihtne jooks. Koormavamal nädalal on lõigud, intervallid, tempojooksud ja pikamaajooksud, ning jooksuharjutused. Kergemal nädalal väiksed distantsid ilma erinevate jooksutüüpideta. 

Kellel veel nohu on? Mul, eriti raske kujuline vist. See pole tingitud treenimisest vms, vaid mu töö keskkonnast, mis on jahe ja kuum vaheldumisi ja siis ei oska seal kuidagi ära olla, kord t särk ja pusa siis lihtsalt tsärk , siis jälle täitsa talvejope jms. See on see lõbus automaatika kütmisel.




Karolin Raudsepp
8064 lugemist / 1 fänn

Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva



Ei, aitäh. Ma ei soovi endale tasuta toitumiskava.
Blogi Challenge